Senaste nytt

Dreamlinereländet för Norwegian verkar aldrig ta slut

Jag har inte tillgång till Aftonbladet plus och vet inte om det är samma artikel. Skulle förvåna mig om GP och Aftonbladet har ett redaktionellt samarbete då dom inte har samma ägare. Dock intressant läsning i GP :)

Jag har inte tillgång till Aftonbladet plus och vet inte om det är samma artikel. Skulle förvåna mig om GP och Aftonbladet har ett redaktionellt samarbete då dom inte har samma ägare. Dock intressant läsning i GP :)
Artiklar kan ju planteras också, redaktionerna gör urvalet, sällan grundjobbet.

Det är olika artiklar. Tyvärr kan jag inte återge dom utan
Aftonbladets tillåtelse.
Men detta står bl a om Ryan:

Bland andra Ryanair är kända för att vara extremt svåra att ha att göra med.
– En del flygbolag är duktiga på att betala. Andra är sämre. Och Ryanair är sämst. Det senaste är att de till och med vägrar att låta sig delges stämning, säger Stephan Eriksson.
Genom sin PR-byrå kommenterar Ryanair:
– Ryanair följer alla delar av EU:s 261-lagstiftning och kommenterar inte juridiska frågor. Ryanair är en irländsk-registrerade flygbolag, med huvudkontor i Dublin, där alla juridiska dokument ska delges.

Jotack

EI-LNE skulle igår göra sin första revenueflygning som DY2853/2856 ARN-LGW-ARN

Det gick inte riktigt som planerat...

Planerad avgångstid 14:15 blev till verklig avgångstid 20:36. Ankomst LGW 22:00 snarare än 15:50. Tekniska problem!? Och resenärerna på Gatwick fick äran att fördriva cirka 6 extra timmar i väntan på hemfärden.

Med andra ord lyckades Norwegian uppbringa en äkta "Norwegian Dreamlinerupplevelse" även i detta fall ;)

Kanske ligger det något i funderingarna från en annan post att Norwegian sätter in dessa på London för att kundtjänsten skall få möjlighet att öva på kundklagomål ;)

Var nog tur att dotra som är lite flygrädd blev ombokad från Norwegian till Delta.
Hon skulle nämligen få åka Dreamliner'n :) och frågade om det var ett bra plan och om Norwegian var ett bra flygbolag

Toppen