Senaste nytt

Dreamlinereländet för Norwegian verkar aldrig ta slut

LNA stod overksam vid Terminal 2 på Arlanda vid 11 tiden idag, även en av de inhyrd A340 stod uppställd mittemot T2

Kan tänka mig att artikeln kommer delas av väldigt många i sociala medier. Skall bli en intressant läsning...

Körde ett case i Nyköpings tingrätt för en pax.
Nu har Ryanair börjat betala ut ersättning till samtliga
På flighten, FR1684 13 april 2013 NYO - MLA
oj vad det ska svida

LNA stod overksam vid Terminal 2 på Arlanda vid 11 tiden idag, även en av de inhyrd A340 stod uppställd mittemot T2

EI-LNA flyger numer (verkar det som) i stort sett enbart ARN-BKK-ARN så den står på backen ganska mycket. Idag gjorde den dock (enlight flightradar) en tur till London Gatwick och tillbaka som DY2849/DY2852.
fcx: Någonstans har jag för mig att Norwegian skall under en period inte använda 787or från och till Danmark, antar att det var därför en HiFly stod på CPH.

EI-LNA flyger numer (verkar det som) i stort sett enbart ARN-BKK-ARN så den står på backen ganska mycket. Idag gjorde den dock (enlight flightradar) en tur till London Gatwick och tillbaka som DY2849/DY2852.
fcx: Någonstans har jag för mig att Norwegian skall under en period inte använda 787or från och till Danmark, antar att det var därför en HiFly stod på CPH.

Ja, en kompis till mig åkte med den till Gatwick (och postade bilder på Facebook om hur fantastiskt det var att få åka Norwegian som till och med kör sådana nya fina plan inom Europa........).

Försöker man boka exempelvis CPH-FLL så står det fortfarande att "draemlinerupplevelsen" ingår i priset...

Det verkar vara LAX och JFK som ersatts med annat flyg. I alla fall om man skall tro flightradar. Det är även det man kan läsa här: Norwegian fjerner Dreamliner på USA-ruter. FLL beflygs fortfarande med 787or.

För övrigt var dagens 787-flyg till London planerade. När nyheten gick ut så var det från och med 06MAY, så det verkar ju stämma.

Toppen