Senaste nytt

Dreamlinereländet för Norwegian verkar aldrig ta slut

Är på Arlanda nu och ska åka till Zürich med Swiss och här vid gaten bredvid så håller de nu på att dela ut måltidsvouchers till de som ska åka med DY7067 idag (för närvarande 5h försenat till 21.30).

Jag undrar om Norwegian fick lärdom av kinesiska flygbolag. :rolleyes: De delar ut matlådor när de vet att förseningen kan bli längre än 2 timmar.
Försening

Om flygbolaget börjar dela ut kakor till passagerare i väntehallen, får du räkna med att försening kan bli upp till 2 timmar.
Men om flygbolaget börjar dela ut matlådor, åjdå, har du riktigt otur. De vet inte hur lång tid det kommer att ta, men de är säker på att det tar längre än 2 timmar.

http://www.businessclass.se/forum/r...-om-hur-det-aer-att-flyga-inrikes-i-kina.html

LND flyttades över till Norskt AOC nyligen. LNA kan dom inte flytta för då blir dom av med irländska AOC.

Är det på grund av att det i så fall inte skulle finnas något plan registrerat på det irländska AOC? Kan de inte sätta dit en avdankad 737a i så fall för att få ha licensen kvar tills situationen med USA har löst sig?

Hmm, jag hittar inget när jag söker på hemsidan. Den nyaste artikeln om Norwegian jag får träff på är från 1 maj.

Kan de ha plockat bort den?

Toppen