Jag kommer gärna om det fortfarande finns plats
Dr. Miles Expert 27 April 2017 #33 Sebbeh skrev: Är det dagtid eller kvällstid? Klicka för att utvidga... Det kan @NotRyan svara på. Jag planerar någon gång mellan kl. 10-14 (starttid)
Sebbeh skrev: Är det dagtid eller kvällstid? Klicka för att utvidga... Det kan @NotRyan svara på. Jag planerar någon gång mellan kl. 10-14 (starttid)
S Sebbeh Medlem 27 April 2017 #34 Dr. Miles skrev: Det kan @NotRyan svara på. Jag planerar någon gång mellan kl. 10-14 (starttid) Klicka för att utvidga... Jag arbetar dagtid så tyvärr kan jag inte komma då.
Dr. Miles skrev: Det kan @NotRyan svara på. Jag planerar någon gång mellan kl. 10-14 (starttid) Klicka för att utvidga... Jag arbetar dagtid så tyvärr kan jag inte komma då.
NotRyan Medlem 27 April 2017 #35 Sebbeh skrev: Är det dagtid eller kvällstid? Klicka för att utvidga... Dr. Miles skrev: Det kan @NotRyan svara på. Jag planerar någon gång mellan kl. 10-14 (starttid) Klicka för att utvidga... Sebbeh skrev: Jag arbetar dagtid så tyvärr kan jag inte komma då. Klicka för att utvidga... Vi börjar kl 13.00 så hinner de flesta vakna
Sebbeh skrev: Är det dagtid eller kvällstid? Klicka för att utvidga... Dr. Miles skrev: Det kan @NotRyan svara på. Jag planerar någon gång mellan kl. 10-14 (starttid) Klicka för att utvidga... Sebbeh skrev: Jag arbetar dagtid så tyvärr kan jag inte komma då. Klicka för att utvidga... Vi börjar kl 13.00 så hinner de flesta vakna
Dr. Miles Expert 27 April 2017 #36 Antalet anmälan hittills. Kommer: @011430121 @Tommy @DanielKif @SeaPlanePilot @rvarttinen @peng @NotRyan @Thornado @jsn @Henrik_B @IPC_Mataveri @yopeyo @Peder Ohlsson @Rebel @TravelARN Kanske: @olo @palmen @GOTATH @lillemannen
Antalet anmälan hittills. Kommer: @011430121 @Tommy @DanielKif @SeaPlanePilot @rvarttinen @peng @NotRyan @Thornado @jsn @Henrik_B @IPC_Mataveri @yopeyo @Peder Ohlsson @Rebel @TravelARN Kanske: @olo @palmen @GOTATH @lillemannen