Jag kan arrangera med lokal. Stjärntorget 1 Vid Mall of Scandinavia i Solna. Mvh /NotRyan
NotRyan Medlem 26 April 2017 #11 Jag kan arrangera med lokal. Stjärntorget 1 Vid Mall of Scandinavia i Solna. Mvh /NotRyan
Dr. Miles Expert 26 April 2017 #12 NotRyan skrev: Jag kan arrangera med lokal. Stjärntorget 1 Vid Mall of Scandinavia i Solna. Mvh /NotRyan Klicka för att utvidga... Tack @NotRyan, det blir super!
NotRyan skrev: Jag kan arrangera med lokal. Stjärntorget 1 Vid Mall of Scandinavia i Solna. Mvh /NotRyan Klicka för att utvidga... Tack @NotRyan, det blir super!
O olo Medlem 26 April 2017 #13 Jag vet inte om jag har möjlighet att ta mig till Stockholm 6 maj, men är definitivt intresserad av att deltaga om jag löser det praktiskt.
Jag vet inte om jag har möjlighet att ta mig till Stockholm 6 maj, men är definitivt intresserad av att deltaga om jag löser det praktiskt.
J JSQ Medlem 26 April 2017 #14 JSQ skrev: Jag är intresserad av att komma, har dock bara möjlighet att medverka om det går av stapeln under förmiddag/lunch. Klicka för att utvidga... Stryk det, att allt ska hända 6:e maj Nåväl, vad är väl en bal på slottet?
JSQ skrev: Jag är intresserad av att komma, har dock bara möjlighet att medverka om det går av stapeln under förmiddag/lunch. Klicka för att utvidga... Stryk det, att allt ska hända 6:e maj Nåväl, vad är väl en bal på slottet?
Thornado Medlem 26 April 2017 #16 NotRyan skrev: Jag kan arrangera med lokal. Stjärntorget 1 Vid Mall of Scandinavia i Solna. Mvh /NotRyan Klicka för att utvidga... Perfekt, rätt del av stan också. Då räknar jag med att också kunna komma.
NotRyan skrev: Jag kan arrangera med lokal. Stjärntorget 1 Vid Mall of Scandinavia i Solna. Mvh /NotRyan Klicka för att utvidga... Perfekt, rätt del av stan också. Då räknar jag med att också kunna komma.
palmen Moderator 26 April 2017 #18 Får säga kanske, eventuellt får jag resa den helgen men om det inte blir av kommer jag.
GOTATH Medlem 26 April 2017 #19 Sätt upp mig som kanske. Behöver inspiration hur jag kan bränna min Sas 2-4-1 voucher och hur jag kan spendera mina Lifemiles
Sätt upp mig som kanske. Behöver inspiration hur jag kan bränna min Sas 2-4-1 voucher och hur jag kan spendera mina Lifemiles