Vinerna!! Vad var det för röda viner som serverades? Kan tyvärr inte hinka champagne som för i tiden då min kista klagar på alldeles för hög syra (måste ladda med Pepcid för en take-off skumpa, fast det problemet har man ju inte längre med SK), med rött går utmärkt och är därmed min passion.
Flög TK tidigare i veckan KWI-IST-ARN och måste än en gång säga att maten håller C-klass nivå. Hade t o m fotstöd i economy.
Håller med om att servicen är sisådär, för att inte tala om engelskakunskaperna. Flög C till CPT härom året. Gav upp efter tredje rätten. Tror ta mig sjutton att det var en sjurätters eller nåt sånt.....;.)
Glömde säga att jag avgudar sådana här direktrapporteringar. Ser att det är många mer än jag som är så härligt "störda"
Keep up the good work!!
Det finns direktbuss 423 från busshållplats Mondial Way (Stop BL) vid Bath Road (nära Park Inn Heathrow) till London Heathrow Terminal 5. Men vi tog annan buss (105) till Coach Station av Terminal 1, 2, 3 och sedan tog Heathrow Express till Terminal 5, för att väntetid till nästa buss 423 var om ca en halvtimme.
Det är gratis att åka vanlig kommunal buss mellan Park Inn Heathrow och flygplatsterminalerna. Även Heathrow Express är gratis mellan Termianl 1, 2, 3 och Terminal 5. Dock Heathrow Express gick bara en gång i halvtimme på söndagsmorgon (idag).