Jan Petterson
Medlem
Fast fortfarande är adressen hit businessclass.se och jag besöker sidan för att få tips, få ta del av kunskapen som finns här/fantastiska deals och inte läsa en resebloggg.
Mer än så är det inte.
Vill jag läsa en reseblogg så finns andra forum för det.
Uppskattar allt Dr. Miles gör men varför här? Om 20 av oss vill börja blogga om vårt liv i X eller Y, vad fyller det för funktion på den här sidan?
/Gubbe
Just den här tråden ligger ju i delforumet "Reserapporter", där förväntar i alla fall jag mig inte att hitta deals eller hur man optimerar ditt eller datt (det är alla andra delforum). Visst dyker det upp små tips och trixx här också, men i "Reserapporter" förväntar jag mig rapporter från resor, sen om det är en flygning mellan Arlanda och Kastrup med ett inlägg, en rundresa i Asien med flera inlägg då det kanske är flera flyg inblandade eller om det är en flytt till Tyskland med flera inlägg för att det spänner över en lång tidsperiod...
Allt det du är ute efter finns i dom andra delforumen, så uppskattas inte de reserapporter och de tips och trixx (t ex hur man lyckas handla med kort i Tyskland för att maximera sina poäng!) som dyker upp i en sådan så finns det gott om andra trådar att läsa på resten av forumet