Går väl ta vanliga röda dubbeldäckare gratis inom flygplatsområdet? Bussarna går typ från samma ställe tunnelbanan på T2, vet dock inte var de går vid T5 eller om man kan nyttja dom där ifrån. Annars får du väl åka tunnelbanan 1 station som mig veterligen är gratis.Hur tar man sig till detta hotellet på 745 bath road enklast och billigast från terminal 5?
Är det fortfarande gratis om man använder amex istället för oyster?Går väl ta vanliga röda dubbeldäckare gratis inom flygplatsområdet? Bussarna går typ från samma ställe tunnelbanan på T2, vet dock inte var de går vid T5 eller om man kan nyttja dom där ifrån. Annars får du väl åka tunnelbanan 1 station som mig veterligen är gratis.
Aldrig åkt mellan terminalerna men vad jag läst ska det vara gratis, vet dock inte hur det fungerar i praktiken.Är det fortfarande gratis om man använder amex istället för oyster?
Går väl ta vanliga röda dubbeldäckare gratis inom flygplatsområdet? Bussarna går typ från samma ställe tunnelbanan på T2, vet dock inte var de går vid T5 eller om man kan nyttja dom där ifrån.
Annars får du väl åka tunnelbanan 1 station som mig veterligen är gratis.
Ingen koll på var detta hotell ligger och läste bath road som de flesta andra hotell ligger vid. Från tunnelbanan på T2 går ju lokalbussarna längs med bath road som man kan åka gratis inom Heathrow området.Billigaste är att ta gratisbussarna, kliva av vid Ibis och sen gå ca 20min,
eller ta Avis shuttle och sen gå därifrån vilket blir ungefär lika långt.
Näst billigaste är att betala för lokalbus, gratis är det bara fram till Ibis ungefär.
Någon tunnelbana finns inte alls i närheten, tänker du möjligtvis på Hilton Garden Inn heathrow?
Jag tror @palmen menar att det är gratis med tunnelbana från t5 till t123, detta skall vara gratis med oyster men är det gratis med contactless amex?Billigaste är att ta gratisbussarna, 723?, kliva av vid Ibis och sen gå ca 20min,
eller ta Avis shuttle och sen gå därifrån vilket blir ungefär lika långt.
Näst billigaste är att betala för lokalbus, gratis är det bara fram till Ibis ungefär.
Någon tunnelbana finns inte alls i närheten, tänker du möjligtvis på Hilton Garden Inn heathrow?
Jag tror @palmen menar att det är gratis med tunnelbana från t5 till t123, detta skall vara gratis med oyster men är det gratis med contactless amex?