Herr Sjödin
Medlem
Stämmer det att LH har slutat flyga first mellan FRA och ICN?
Ja den lades väl ner, hittar inget varken på vintertabellen eller kommande sommar. Enligt Expertflyer är det 744 utan first som gäller numeraStämmer det att LH har slutat flyga first mellan FRA och ICN?
Det är korrekt.Stämmer det att LH har slutat flyga first mellan FRA och ICN?
Är det någon som passerat FCL i München nyligen och kan bekräfta om dom fortfarande serverar Pommery Cuvée Louise? Flyger via FRA och MUC till Hong Kong i first på onsdag.
Perfekt, tackJa, men ber du om ”ett glas champagne” blir du troligtvis upplyst om att ”Visst, vi har Roederer och Ruinart... och Cuvée Louise...” (dvs Louise nämns en sekund senare, ifall du inte redan huggit på någon av de två första. Kanske ett sätt att ransonera?).
Själv är jag väldigt nöjd med alla tre.
Jag sa som det var, "vi vill ha Pommery"Ja, men ber du om ”ett glas champagne” blir du troligtvis upplyst om att ”Visst, vi har Roederer och Ruinart... och Cuvée Louise...” (dvs Louise nämns en sekund senare, ifall du inte redan huggit på någon av de två första. Kanske ett sätt att ransonera?).
Själv är jag väldigt nöjd med alla tre.
Guuuuud vad gott!
Hehe, jag lovar, vi lämnade den orördDäremot måste jag säga (efter 22 år som utvandrad till Belgien) att va fasiken gör en assiett med Guylian-choklad på ett bord i FCL...!? Den är banne mig chokladens motsvarighet till blender-mixad surimi.![]()