Senaste nytt

Diverse frågor kring Lufthansa First

Läste den förra veckan, och tycker detta var den bäste kommentaren för alla här:
“For an entire product class to be more or less serving as a mile-burning product, that’s not the right thing"

Som affärsman förstår jag honom, men jag har nu läst ett antal rapporter/intervjuer med Lufthansa Group och IAG, och det är just nu en markant skillnad i positivism och vinkling på utmaningar. Varje gång jag läser något om Lufthansa (flygbolaget) känns det som att ledningsgruppen tror att kunderna är ute efter att lura dom...

Det blir ingen FCT men i morgon är det likväl dags för mig att test LH First, MUC-NRT :) Enligt Lufthansas egen sida ska det vara nya First på flygningen!

Det blir första gången jag flyger första klass och jag har lite svårt att avgöra om det är flygningen eller den efterföljande veckans livaboard-dykning jag ser framemot mest :)

/Christian

Det blir ingen FCT men i morgon är det likväl dags för mig att test LH First, MUC-NRT :) Enligt Lufthansas egen sida ska det vara nya First på flygningen!

Det blir första gången jag flyger första klass och jag har lite svårt att avgöra om det är flygningen eller den efterföljande veckans livaboard-dykning jag ser framemot mest :)

/Christian

Det är ju FCT du ska se fram emot! Det är den stora upplevelsen.. ;)

Sunkan, eftersom du inte kommer tillbringa 10t i FCT oavsett (kanske någon orkar?) så är det som händer ombord på en så pass lång resa som MUC-NRT mycket viktigare :)

Ha en underbar resa så ses vi snart hoppas jag. Ta lite bilder, är väldigt nyfiken på din destination!

Toppen