De e svårt och leva när man har dessa i-lands problem.....Jag hade lätt testat SQ F som ska vara riktigt bra i luften. LH F är ju världsbäst på marken men i luften är de absolut inte bäst. (Därmed inte sagt att de är dåliga)
Lufthansa F ut och sen Sigapore F hem hade jag valtTack för all info du delar med dig av. Underlättar när man för en gångs skull reser ensam med lite flexibilitet att få till något bra.
Tyvärr har den nya tråden med Singapore First rört till det i huvudet på mig. Funderar på att försöka få till CPH-SIN eftersom det verkar finnas tillgängligt för Eurobonus. Hur skulle du resonera? LH med FCT (vilket jag upplevt 2 ggr men älskar) eller Singapore från CPH och få prova en ny First class?
I min mening är Air France bättre på marken än Lufthansa. Klart bättre.Jag hade lätt testat SQ F som ska vara riktigt bra i luften. LH F är ju världsbäst på marken men i luften är de absolut inte bäst. (Därmed inte sagt att de är dåliga)
Enormt svårt dock att boka med EB poängI min mening är Air France bättre på marken än Lufthansa. Klart bättre.
Var då? Det kan omöjligt vara på CDG för det är den absolut värsta flygplats som finns i alla kategorier om du frågar mig.I min mening är Air France bättre på marken än Lufthansa. Klart bättre.
Var då? Det kan omöjligt vara på CDG för det är den absolut värsta flygplats som finns i alla kategorier om du frågar mig.
Nu är vi off topic men ja,CDG är inte kul. Det slipper man ju dock om man åker F precis som @agehall säger då man alltid hämtas och lämnas med bil. Servicenivå och kvalite på mat och dryck överstiger också rejält den ambition som lufthansa har.Var då? Det kan omöjligt vara på CDG för det är den absolut värsta flygplats som finns i alla kategorier om du frågar mig.