Senaste nytt

Diverse frågor kring Lufthansa First

Varför ska du checka in? Kommer du inte med flyg och har genomgående biljett? Om din biljett startar i FRA kan du gå direkt till FCT och checka in där.
Landar dagen innan. Bor på hotell över natten har inte bestämt hur jag gör med bagaget så ev behöver jag checka in.

Förlåt att jag missade multicitat.

tack, men jag bor på Hilton på flygplatsen ska jag ändå hoppa in i en taxi bara några meter?
Om du bor på Hilton skulle jag definitivt ta och gå sträckan till FCT. Observera att du ska inte checka in i den vanliga terminalen, allt som har med din resa att göra i Lufthansa First Class löser de i First Class Terminal. Det är det som är det fina med att kunna nyttja den, man behöver aldrig gå till den vanliga terminalen :)

Om du bor på Hilton skulle jag definitivt ta och gå sträckan till FCT. Observera att du ska inte checka in i den vanliga terminalen, allt som har med din resa att göra i Lufthansa First Class löser de i First Class Terminal. Det är det som är det fina med att kunna nyttja den, man behöver aldrig gå till den vanliga terminalen :)
)
En liten morgon PW har väl ingen dött av. Det där ska nog gå bra. Måste bara hitta var filmen utgår ifrån så jag sen hittar rätt :) Fast jag är ganska bra på att fråga.

Toppen