Hur många flygningar har du gjort? : 54st, varav 22 jobbrelaterade
Hur långt (i miles) har du totalt flugit under året? : 58,085 miles (2014: 55 resor och 47,321 miles)
Vilka flygbolag har du flugit? : SAS, AirBerlin, Lufthansa, BA, Thai Airways, Bangkok Airways, Turkish Airlines, Brussels Airlines, Widerö (5 bolag 2014)
Nya flygplatser besökta under året? : TRD, BRU, MUC, BKK, USM, HKT, SIN, HEL, ORD
Nya flygbolag testade under året? : Thai, Bangkok Airways, SN
Antal hotellnätter/övernattningar? : ingen aning, bra bit över 50+
Bästa hotellvistelse? : Conrad Bangkok sticker ut.
Sämsta hotellvistelse? : Matförgiftad av hotellmaten i Den Haag, Holland sög oxpung.
Bästa reseminnet? : 2st månadslånga vistelser i sydostasien.
Sämsta reseminnet? : Resultatet av den där matförgiftningen kommer jag sent glömma.. Y mellan LHR och SIN, med fem non-stop skrikande sketungar i kabinen under 13h. Ville bara öppna dörren och hoppa ut. Blev First istället nästa tur österut.

Största överraskningen? : Att det blev så mycket flyg 2015. Inte en enda MR, utan rubbet är "riktiga" eller nödvändiga turer.
Annat "första gången" under året? : First first! Visserligen "bara" Thai; i mångas tycke en glorifierad C-produkt, men jag och tjejen är mer än nöjda!
Mål för 2016? : EBD lär inte vara att tänka på, men förnyat EBG är ett måste. Lär bli svårt att förnya mitt guld hos AirBerlin utan ny 3x poängkampanj, men lär försöka.
Detta hade inte hänt utan BC under 2015? : First first. BC har lärt mig att optimera mitt resande.