Bryant
Medlem
Hur många flygningar har du gjort?
80(varav 7 i C)
Hur långt har du totalt flugit under året?
108.509 km
Vilka flygbolag har du flugit?
SK, TK, BT, G3, PC, AB, BA, FI, OK, KF, TP, FR, PU, W6, DC, AZ, VV, JK, UX, EZY, SU, WF, JJ, LA, CA, LH, YV, HV, Portugalia, Brazilian Airforce, Windrose aviation
Nya flygplatser besökta under året?
SAW, IST, HEL, LIS, TRD, TLL, ADB, SVO, PRG, GDN, KEF, IGU, IGR, AEP, MVD, APS, GYN, FCO, OPO
Nya flygbolag testade under året?
TK, G3, PC, FI, OK, KF, TP, PU, W6, DC, AZ, UX, EZY, SU, WF, LA, YV, HV, Portugalia, Brazilian airforce
Annat "första gången" under året?
Första aborted takeoff i AMS med Transavia. Rullade av banan och gjorde ett nytt försök. Första gången i en fully flat bed ombord på ett flygplan, TK.
Bästa reseminnet?
TK i C. Som även gav mig *G med A3
Sämsta reseminnet?
Har inte direkt några dåliga reseminnen.
Största överraskningen?
Att TK A320(vissa) har C-klass stolar, dvs inga blockade mittsäten.
Mål för 2012?
Att behålla mitt EBG (som jag inte fått än
) Fler C-klass resor.
80(varav 7 i C)
Hur långt har du totalt flugit under året?
108.509 km
Vilka flygbolag har du flugit?
SK, TK, BT, G3, PC, AB, BA, FI, OK, KF, TP, FR, PU, W6, DC, AZ, VV, JK, UX, EZY, SU, WF, JJ, LA, CA, LH, YV, HV, Portugalia, Brazilian Airforce, Windrose aviation
Nya flygplatser besökta under året?
SAW, IST, HEL, LIS, TRD, TLL, ADB, SVO, PRG, GDN, KEF, IGU, IGR, AEP, MVD, APS, GYN, FCO, OPO
Nya flygbolag testade under året?
TK, G3, PC, FI, OK, KF, TP, PU, W6, DC, AZ, UX, EZY, SU, WF, LA, YV, HV, Portugalia, Brazilian airforce
Annat "första gången" under året?
Första aborted takeoff i AMS med Transavia. Rullade av banan och gjorde ett nytt försök. Första gången i en fully flat bed ombord på ett flygplan, TK.
Bästa reseminnet?
TK i C. Som även gav mig *G med A3
Sämsta reseminnet?
Har inte direkt några dåliga reseminnen.
Största överraskningen?
Att TK A320(vissa) har C-klass stolar, dvs inga blockade mittsäten.
Mål för 2012?
Att behålla mitt EBG (som jag inte fått än