Du får tillbaka pengarna. Sedan kan de säkert hjälpa dig att göra en ny bokning, men jag tror inte du kommer undan mellanskillnaden då, utan det får nog hanteras som en helt ny bokning.Jag har bokat flygbiljetter med DY med Amex travel med mitt Platinum kort, Om de skulle bli KK, Tror ni att Amex travel kommer vara behjälpliga på något sätt?
Du får tillbaka pengarna. Sedan kan de säkert hjälpa dig att göra en ny bokning, men jag tror inte du kommer undan mellanskillnaden då, utan det får nog hanteras som en helt ny bokning.
Det är Amex kortet och inte resebyrån. Hur lång tid det tar har jag ingen aning om, jag har hittills klarat mig undan att boka med bolag som gått i konkurs. Men om en konkurs väl är ett faktum så borde det ju kunna gå ganska fort. Om det faktiskt gör det är en annan sak.Får tillbaka är det då att man skall reklamera köpet så det tar evigheter, eller resebyrån ersätter direkt typ?
Jag har en resa med dem till Thailand 6april-5maj, man börjar bli lite orolig nu.... Ja vad skall man göra, bara att sitta lugnt i båten och hoppas på den inte sjunker innan dess...![]()
Vem vet, du kan kommer dit, men hem![]()