Senaste nytt

Diskussion om Norwegians aktiekurs

Homer

Medlem
Från Blomberg

One Boeing 787 has been refinanced, raising $30m in cash (although of course long-term debt is increased by $30m)

A new cost-saving programme has been launched – no details yet – which is expected to save NOK 2bn in 2019. This will include closing unprofitable routes.

An “agreement” has been reached with Rolls-Royce over compensation for the Boeing 787 engine issues which have blighted Norwegian’s performance. However this is paid – either in cash or in kind – it will have an impact from the start of 2019.

Financing has been secured for all aircraft delivered due in H1 2019

Talks are continuing over the sale of some or all of its wholly owned aircraft

Bloomberg - Are you a robot?
 

Najk

Medlem
Brukar boka flygbiljetter med Norwegian ner till Gran Canaria till kompisens hus, men vet inte om man vågar i år. Även om man får tillbaka pengarna genom någon kortförsäkring så är det inte alltid lätt att hitta vettiga flygbiljetter närmre inpå resan.

Hur resonerar ni andra?
 
Hur resonerar ni andra?
Jag kommer inte boka några viktiga resor med Norwegian innan det har ljusnat (om det någonsin gör det). Om jag bokar en oviktig resa med Norwegian så betalar jag med kreditkort (för att få konkursskyddsförsäkring), inte med banköverföring som jag normalt gör. Självklart ser jag till att boka avbokningsbart boende.
 
Last edited:
Toppen