JohnnyWilde
Medlem
Samma för mig på min julresa dec-jan.Perfekt!
Inga problem alls och imorgon bokar jag om hemresan så det blir en RTW trip
Samma för mig på min julresa dec-jan.Perfekt!
Vadå?Blir ombokning även för mig imorgon om det rer sig, har en liten skojig grej på G![]()
Hem från bkk via Chicago?Blir ombokning även för mig imorgon om det rer sig, har en liten skojig grej på G![]()
Hem från bkk via Chicago?
Du tänker för smått ....RTW for the win!!Har en resa till USA under thanksgiving.
Tänkte jag skulle flyga lite mer på vägen så att säga och försöka klämma in USA via Asien T/R med lite bolag jag tidigare inte testat
Vi får se lite hur rutten blir, men de jag har hittat känns roliga!
Spännande! Måste säga att jag bli sjukt taggad av alla dessa resor och roliga bokningar!Har en resa till USA under thanksgiving.
Tänkte jag skulle flyga lite mer på vägen så att säga och försöka klämma in USA via Asien T/R med lite bolag jag tidigare inte testat
Vi får se lite hur rutten blir, men de jag har hittat känns roliga!
Du tänker för smått ....RTW for the win!!
Spännande! Måste säga att jag bli sjukt taggad av alla dessa resor och roliga bokningar!
3xEVA är görbart med en Touch av Singapore AirlinesRTW inga problem då hemresan redan finns via london hem.... Men jag vill ha max antal timmar flyg.... Och hemresan kan jag få 3x 10h plus typ i rätt nice businesskabiner som jag deasutom ej testat! Kan vara ett roligt äventyr![]()