Senaste nytt

Diskussion om bokade Award-bokningar

Hur länge ska man vänta innan det är dags att bli orolig över att man inte fått någon mailbekräftelse på bokade 2-4-1 bonusbiljetter och inge pengar dragna på kortet eller poäng dragna från SAS? Jag ser bokningen på SAS hemsida, men jag kan inte göra några ändringar i den.
Poäng borde dras direkt, redan innan biljettering. Ring in och kolla om bokningen fastnat.
 
Hur länge ska man vänta innan det är dags att bli orolig över att man inte fått någon mailbekräftelse på bokade 2-4-1 bonusbiljetter och inge pengar dragna på kortet eller poäng dragna från SAS? Jag ser bokningen på SAS hemsida, men jag kan inte göra några ändringar i den.
Ringde in efter 4 dagar och då sa agenten att den var satt i fel kö. Han justerade kö och allt damp då in dagen efter.
 
Fick en bekräftelse och Electronic Ticket Itinerary and Receipt på mejlen när jag bokade min awardresa. Dagen efter får jag en ny bekräftelse med ett nytt "Ticket number" som ser ut att vara identiskt med den enda skillnaden är att "Service fee" inte är med på kvittot. Samma bokningsreferens.

Någon som vet anledning till att jag fick en ny?
 
Fick en bekräftelse och Electronic Ticket Itinerary and Receipt på mejlen när jag bokade min awardresa. Dagen efter får jag en ny bekräftelse med ett nytt "Ticket number" som ser ut att vara identiskt med den enda skillnaden är att "Service fee" inte är med på kvittot. Samma bokningsreferens.

Någon som vet anledning till att jag fick en ny?
Det där har hänt mig och det var då något som ändrats - jag trodde först det var identiskt men ett av flygen hade fått 5 min längre flygtid. Kan det vara något sånt?
 
Toppen