Rickard_O
Medlem
Om man nu ska vara en wesserbisser kanske man ska följa reglerna i tråden?Vilken destination avses? Garuda flyger ej till mikroflygplatsen Lomlom och jag antar att det ej är Lagos de Moreno i Mexiko som ni ska till?
Om man nu ska vara en wesserbisser kanske man ska följa reglerna i tråden?Vilken destination avses? Garuda flyger ej till mikroflygplatsen Lomlom och jag antar att det ej är Lagos de Moreno i Mexiko som ni ska till?
Ah, Lombok (LOP) skulle det varaVilken destination avses? Garuda flyger ej till mikroflygplatsen Lomlom och jag antar att det ej är Lagos de Moreno i Mexiko som ni ska till?
Aha, borde jag listat ut, har samma destination (DPS) i min nästa stora Award så trodde det var något semestermecka i regionen jag missat.Ah, Lombok (LOP) skulle det vara
Och eventuella vaccin etc!Jag kan inte checka in på SAS imorgon för min resa till Kenya. Flyger med SAS, Air France och Kenya Airways. Tror ni att det kan bero på att man måste ha ETA till Kenya och personalen på Arlanda måste stämma av att man verkligen har det?
Det var pga ETA Kenya vi inte kunde checka in. Gula febern var inte ett krav för att få checka in faktiskt.Och eventuella vaccin etc!
Den här resan borde du kunnat boka som open jaw, på telefon då, och sparat lite poäng och avgifter. Men kan förstå viljan att boka online när man faktiskt hittar nåt som går att boka.Bonusprogram: SAS Eurobonus
Flygbolag: Garuda
Kabinklass: Business
Avreseort: SIN
Destination: LOM
Enkelresa eller Tur&retur: Enkel
Antal poäng (per person): 15 000 (2st 2-4-1)
Skatter&avgifter (per person): 1 040kr
Antal resenärer: 4
När (avresans tidpunkt): Juli 2026
Bokad: September 2025
Hur hittades tillgänglighet: SAS.se
Kunde du boka enligt vad du såg tillgängligt: ja
Antal erforderliga HUACA (vid telefonbokning): 0
Bonusprogram: SAS Eurobonus
Flygbolag: Garuda
Kabinklass: Business
Avreseort: DPS
Destination: SIN
Enkelresa eller Tur&retur: Enkel
Antal poäng (per person): 15 000 (2st 2-4-1)
Skatter&avgifter (per person): 1 176kr
Antal resenärer: 4
När (avresans tidpunkt): Juli 2026
Bokad: September 2025
Hur hittades tillgänglighet: SAS.se
Kunde du boka enligt vad du såg tillgängligt: ja
Antal erforderliga HUACA (vid telefonbokning): 0
Då vi helst vill åka alla 4 på samma flight så kommer det framöver bli att nyttja EB-poängen på sträckor inom Asien. Fick tag på ett hyggligt cash pris med Finnair i business till SIN. Frun vägrar ekonomi och barnen har aldrig åkt long haul i ekonomi så vi är fast i business träsket.
4 pers går väl oavsett inte att boka online med dubbla vouchers så utgår ifrån att den är bokad via telefon.Den här resan borde du kunnat boka som open jaw, på telefon då, och sparat lite poäng och avgifter. Men kan förstå viljan att boka online när man faktiskt hittar nåt som går att boka.
Det går ju boka 2+2 online.4 pers går väl oavsett inte att boka online med dubbla vouchers så utgår ifrån att den är bokad via telefon.