Lägg ett case, jag fick dock påminna en del när de lade på den felaktigt för mig. Kunde också bara få tillbaka pengarna efter avslutad resa.Ja det gjorde jag. Men allt strul jag hade med att komma fram gjorde att jag såg avgiften som ett mindre problem.
Ja uppgradera går men det är något nytt nu med öppen budgivning och priserna har gått upp ganska mycket.1. Jag har en resa bokad med poäng i mars till LA, hittade ARN-LAX men ingen retur från västkusten 9/3, så hemresa från ORD. Kundtjänsten menade på att det sannolikt kommer släppas fler biljetter närmare inpå, men det är väl inget man kan hoppas på?
2. Alternativ två som jag funderar på är att lägga till LAX-ORD på bokningen men där finns inga flyg på söndagen, så jag gissar på att mitt bästa alternativ då är att köpa revenue LAS-ORD?
3. Finns eco-biljetter SFO-ARN och LAX-ARN, men inget i C. Är det möjligt att uppgradera en ecobiljett till C via bud? Gissar på nej.
Sorry, missade att tillägga att jag menade en ecobiljett bokad med poäng. Gissar återigen på nej där, givet att inga C-biljetter finnsJa uppgradera går men det är något nytt nu med öppen budgivning och priserna har gått upp ganska mycket.
Det går att göra men det måste ju finnas platser.Sorry, missade att tillägga att jag menade en ecobiljett bokad med poäng. Gissar återigen på nej där, givet att inga C-biljetter finns
För gick det alldeles utmärkt att uppgradera till Business via bud, om det är en SAS poängbokning. Precis som @LPC123 skriver, det måste finnas platser och ditt bud behöver också accepteras.Är det möjligt att uppgradera en ecobiljett till C via bud?
Kom precis fram efter 1 timme och 10 minuter. Kom till en person som noggrant förklarade att de inte kan boka om en star alliance bokning, utan den måste skickas vidare till Eurobonus avdelningen. Synd man inte kan få deras nummer....Är det någon som vet ungefär hur lång väntetid det är idag? Har stått i nästan 15 minuter nu. Kanske är bättre att trycka ringa upp nästa gång.
För mig tog det 55 minuter att komma fram tidigare idag. Är EBG.Är det någon som vet ungefär hur lång väntetid det är idag? Har stått i nästan 15 minuter nu. Kanske är bättre att trycka ringa upp nästa gång.