ramo
Medlem
Med facit i hand skulle du påbörjat resan och blivit ombokad på plats när problemet uppstod.
Men konstigt att dem tar bort hela bokningen när första segmentet går enl bokningen. Det är ju den som ställer till det nu.
Med facit i hand skulle du påbörjat resan och blivit ombokad på plats när problemet uppstod.
Välj desktop site istället, även om du kör på mobil/padda.Jag knappade in biljettnummer. Bara error på alla biljetter 117xxxxxxxxxx![]()
På datorVälj desktop site istället, även om du kör på mobil/padda.
När du söker med biljettnumret (ej pnr)? För mig funkar det alltid. Jag kör med Chrome, förresten, både på datorn och mobilen, när jag söker.
När du söker med biljettnumret (ej pnr)? För mig funkar det alltid. Jag kör med Chrome, förresten, både på datorn och mobilen, när jag söker.
Troligtvis en klassisk fall av PEBKACMen konstigt att dem tar bort hela bokningen när första segmentet går enl bokningen. Det är ju den som ställer till det nu.
Om det är sas som tabbat sig här så får de lösa det. Ge dig inte om de slarvat bort hela din bokning.Men konstigt att dem tar bort hela bokningen när första segmentet går enl bokningen. Det är ju den som ställer till det nu.
Ja precis, E-ticket 117XXXXXXXXXX. Skumt att det fungerar på vissa biljetter och andra inte. Blir ju smått orolig. Det kanske är så att dessa bokningar är ombokningar och att sas.se/managemybooking/ inte visar rätt e-ticket nummer?
Så följdfråga. går det i så fall att få fram korrekt e-ticket number via någon annan sida än sas.se?
Ok, jag tolkade det som att du inte fick några e-tickets alls att fungera. Då är det ju onekligen något knasigt med just de biljettnumren.Det funkar på alla tidigare e-tickets som är ändrade (exch), men på de senaste e-ticketnummer får jag error![]()
Jag vet inget säkert sätt, men du kan testa att e-maila biljetten till CheckMyTrip och sedan på in på Passagerarinformation. Eller kanske testa den här japanska webbsidan ("Amadeus e-ITR"), den plockar fram mycket detaljer om bokningen: Är classic.checkmytrip.com stängd? | Sida 3 | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resorSå följdfråga. går det i så fall att få fram korrekt e-ticket number via någon annan sida än sas.se?
Tack, ska prova.Ok, jag tolkade det som att du inte fick några e-tickets alls att fungera. Då är det ju onekligen något knasigt med just de biljettnumren.
Förresten, du bokar väl alltid i namnet Holmen, inte Holmén (notera apostrofen)?
Jag vet inget säkert sätt, men du kan testa att e-maila biljetten till CheckMyTrip och sedan på in på Passagerarinformation. Eller kanske testa den här japanska webbsidan ("Amadeus e-ITR"), den plockar fram mycket detaljer om bokningen: Är classic.checkmytrip.com stängd? | Sida 3 | BusinessClass.se forum | 820 000 inlägg om resor