igelkotten
Medlem
Tack!AwardFares och Travelhacks erbjuder detta.
Tack!AwardFares och Travelhacks erbjuder detta.
Nu framgår det inte vad för biljetter du letar men i teorin kan de släppas när som helst på dagen och fler ggr samma dag.Jag sitter och kollar biljetter under en dag. Är det så att det kan dyka upp biljetter när som helst under dagen eller är det så att det som finns ex kl 0839 en måndag finns tills det blir tisdag kl 0001. Räcker det om jag kollar en gång per dag för ett specifikt datum eller kan jag sitta och titta flera ggr?
Ja titta kan du ju alltid göra. Inte säkert det finns sen när du ska boka ändå. #besvikelsenärtotal och #jagärintebitter på SAS som bokade in allt på platser jag bevakat under natten bara för att få Tallinn att skrota hela resplanen kl09 när jag skulle biljettera den.Business. Ok så det finns ett värde i att då och då under samma dag titta efter biljetter.
Jag blir knäpp. Försöker boka en 2-4-1 från Got till Mel men det har inte funnits bra resor typ sedan maj. Antingen är det för kort resa eller typ 90 dagars. Vågar inte boka ett ben i hopp om att hitta ett till. Vill åka business och helst borta över jul/nyår och ligga på ca 40dagar. Letar på Sas men hmm... många skriver om ringa Tallin men det står inget om det på mitt brev utan jag ska tydligen boka själv via sas hemsida vilken är öken att söka genom. Varför kan man inte skriva destinationerna och få reda på vilka dagar de finns? *suck*
Fast som totalt okunnig så säger det inte mycket. Jag testade att söka via dom hjälpmedlen men får inte fram en endaste resa??? Jag är medveten om att felet sitter bakom tangenterna ;-) och be om hjälp, det enda som står i den tråden är jag ska be om hjälp i en egen ny tråd men jag hittar inte andras frågeställe för jag vill ju lägga frågan "rätt" så jag åtminstone gör ett rätt i detta virrvarr.
Absolut och inget illa menat. Är man ny så är man ny. Är själv på vift så kan tyvärr inte hjälpa till från mobilen.Fast som totalt okunnig så säger det inte mycket. Jag testade att söka via dom hjälpmedlen men får inte fram en endaste resa??? Jag är medveten om att felet sitter bakom tangenterna ;-) och be om hjälp, det enda som står i den tråden är jag ska be om hjälp i en egen ny tråd men jag hittar inte andras frågeställe för jag vill ju lägga frågan "rätt" så jag åtminstone gör ett rätt i detta virrvarr.
Fast som totalt okunnig så säger det inte mycket. Jag testade att söka via dom hjälpmedlen men får inte fram en endaste resa??? Jag är medveten om att felet sitter bakom tangenterna ;-) och be om hjälp, det enda som står i den tråden är jag ska be om hjälp i en egen ny tråd men jag hittar inte andras frågeställe för jag vill ju lägga frågan "rätt" så jag åtminstone gör ett rätt i detta virrvarr.