vilken av flighterna och vilken flygplanstyp? mellan LHR och SIN?
SQ305, B777-300, avgår 09:25.
Vad tror ni om sannolikhet att boka om från SIN till CPH närmre inpå?
vilken av flighterna och vilken flygplanstyp? mellan LHR och SIN?
vilket datum i aprill?SQ305, B777-300, avgår 09:25.
Skulle säga, ganska små.SQ305, B777-300, avgår 09:25.
Skulle säga, ganska små.
Kommer inte upp någon SIN-CPH på den dagen
Visa bifogad bild 85111
Dagen innan och efter finns den rutten men med 2 platser lediga så är dom ganska små
Visa bifogad bild 85112
Visa bifogad bild 85113
SQ säljer inte ens själva den dagen
Visa bifogad bild 85114
Ja det händer att det man ser på dom sidorna inte alltid stämmer 100% eller så han någon före dig.Gällande denna bokningen som går via Istanbul hem:
Posta din lyckade bokning av bonusresor här 2019 | Sida 6 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
Det verkar vara Turkish nya 787-9 som flyger PTY-IST (ISL?) på den sträckan till nyår. Ska bli kul att testa den!
Svårt att läsa vad folk tycker om den dock, eftersom den inte är i trafik än. Men får hoppas på det bästa..
Kommer inte IST vara nerlagd till Januari 2020 och ersatt av den nya?
Upptäckte också på de två bokningar jag gjorde att Sas inte lyckades bokad Lufthansa Business intra-europa på något av våra bokningar, vilket kändes udda.
Expertflyer, United och KVS Tool säger alla att tillgänglighet finns.
Men men, i slutändan är det ju deras system som bestämmer.
Någon mer som råkat ut för detta fenomen på bokningar långt fram i tiden?
Har Berlin Brandeburg flygplats öppnat ännu?Kommer inte IST vara nerlagd till Januari 2020 och ersatt av den nya?
Har Berlin Brandeburg flygplats öppnat ännu?
Om jag förstått det rätt skulle nya flygplatsen ta över IST som flyplatskod när den gamla stängs. Vet inte om jag drömt detta eller om det finns något bakom det.
De kör ju inte alla dagar veckan. Minns inte om 5 eller 7. Det ökas till daglig frekvens i november men utan first (A350).21 april