Senaste nytt

Dining by AMEX för Platinum

Inte mycket i Malmö. Tyvärr varit ganska missnöjd med båda dem..
Märkligt hur skevt det är. Hade varit extremt missnöjd om jag bodde i södra landet. Här borde Amex steppa upp ordentligt. Tex hitta några erbjudanden med världens främsta upplevelser som finns nära i Danmark. Hade nog varit uppskattat och känns som en no brainer om det nu är så svårt att få till alternativ i Malmö.

Bokade Astoria. Varit högt upp på önskelistan att besöka ett tag men inte tyckt att det har känts värt tidigare med deras ”dela på en pizza” upplägg.

Ska bli spännande att se om det kan leva upp till mina rätt höga förväntningar.
Personlig favorit sedan öppning! Det har, tyvärr, blivit något sämre senaste åren. Främst pga höjda priser som gör att det inte känns lika prisvärt längre. Men även några recept som blivit sämre men kanske smaksak. Tex Rockefeller var tidigare en fantastisk "svensk" take med västerbottenost sen ändrade de till en blob cheddar med krydda. Men trots det än mycket bra! Kommer vara grymt oavsett för dig tror jag men tips att fråga innan checkin (qrkod scan) hur menyn ser ut så kan man alltid skippa det om det känns b.

Märkligt hur skevt det är. Hade varit extremt missnöjd om jag bodde i södra landet. Här borde Amex steppa upp ordentligt. Tex hitta några erbjudanden med världens främsta upplevelser som finns nära i Danmark. Hade nog varit uppskattat och känns som en no brainer om det nu är så svårt att få till alternativ i Malmö.

Utbudet i Göteborg är mycket smalare än vad listan ger sken av. Nästan alla restaurangerna tillhör samma koncern (ESS Group) och har samma koncept så deras kök och menyer är väldigt likadana.

Toppen