Senaste nytt

Dining by AMEX för Platinum

Jolibee

Medlem
"Utöver dessa uppdateringar reviderar vi förmånen ”Dining by Amex” vid årsskiftet. Förmånen ”4 000 kr tillbaka på notan” kommer att ersättas med en utökning av förmånen ”Middag för två”. Mer information kommer inom kort. Se villkoren här."

Detta låter jo ej så roligt tycker jag , känns som en riktig nedgradering,
 

jerixon

Medlem
Ja det är tyvärr inte så att Amex Plat senaste åren har direkt jobbat med förbättringar..... snarare blir det sämre och sämre hela tiden....
Nu har det ju varit "gratis" att ha då jag älskar mat och dryck men börjar bli lite väl utvattnat i mitt tycke.
 

Surly

Ny medlem
Men va f… Jag skaffade mitt för 2v sedan och måste nu ha kvar det ett år om jag inte ska bli återbetalningsskyldig på dining by Amex. Alternativt betala 3 mån straffavgift och inte utnyttja nåt erbjudande. Var hittar ni infon?
 

Antonic

Medlem
Men va f… Jag skaffade mitt för 2v sedan och måste nu ha kvar det ett år om jag inte ska bli återbetalningsskyldig på dining by Amex. Alternativt betala 3 mån straffavgift och inte utnyttja nåt erbjudande. Var hittar ni infon?
Det kom på mail under dagen...

Vi kontaktar dig för att informera om kommande förtydliganden av dina medlemsvillkor som träder i kraft 1 december 2023.*
Vänligen läs de fullständiga medlemsvillkoren för kreditkort här och för betalkort här. Uppdateringarna av medlemsvillkoren inkluderar, men är inte begränsade till:
Kortanvändning: Kort kan användas fysiskt eller genom kontaktlösa metoder, inklusive digitala plånböcker.
Processen för att rapportera felaktiga debiteringar.
Processen för att göra betalningar till American Express.
Utöver dessa uppdateringar reviderar vi förmånen ”Dining by Amex” vid årsskiftet. Förmånen ”4 000 kr tillbaka på notan” kommer att ersättas med en utökning av förmånen ”Middag för två”. Mer information kommer inom kort. Se villkoren här.

Om du har några frågor eller funderingar är du välkommen att kontakta vår Kundservice via chatt i Amex SE-appen.

Tack för att du är medlem hos American Express.​
 
Toppen