Senaste nytt

Dining by AMEX för Platinum

Angående 4000-erbjudandet så chattade jag med kundtjänst nu. Erbjudandet är förnyat för de som registrerade sig 2022 och tillgängliga restauranger finns på länken som redan nämnts ovan. Påpekade att de bör ändra informationen i Experiences-appen om den inte stämmer men fick inget svar på det. Det verkar som om de stoppat nyregistreringar men det går kanske att göra i chatten. Om man bytt kortnummer ska man nog ta en koll med dem i chatten att man fortfarande är registrerad.

 

Dawes

Medlem
Menar du att man ej kan anmäla sig längre? Det låter ju jävligt skumt kan jag tycka....
Jag har för mig att dessa erbjudanden brukar ligga i ide i appen under januari innan de lanseras med ny "fräsch" information för året.
Samma med middag för 2, vi vet att det kommer vara aktuellt i år men det tar ändå ca en månad innan årets perioder osv publiceras.
Nyttan med det är oklar..
 

Dawes

Medlem
Nu är informationen tillbaka gällande "4000kr tillbaka på notan" erbjudandet.
Det ser väldigt likvärdigt ut som tidigare, framgår också att om man är anmäld sedan tidigare (2022) behöver man inte anmäla sig igen.
 

coclol

Medlem
Nu är informationen tillbaka gällande "4000kr tillbaka på notan" erbjudandet.
Det ser väldigt likvärdigt ut som tidigare, framgår också att om man är anmäld sedan tidigare (2022) behöver man inte anmäla sig igen.
Var ser du detta? Experiences appen säger ju "när registreringen öppnar du kan ta del av erbjudandet"...
 
Toppen