+1 på den. Satt just o drömde om att ät-för-x-erbjudandet skulle dyka upp igen, men slog bort det när jag såg att 2-rättarens andra period för året dök upp. Och så kom bådaFörtjänar egen tråd när info kommer upp!
+1 på den. Satt just o drömde om att ät-för-x-erbjudandet skulle dyka upp igen, men slog bort det när jag såg att 2-rättarens andra period för året dök upp. Och så kom bådaFörtjänar egen tråd när info kommer upp!
Men vad faan! DET är INTE okej!Var idag på Johan P Malmö. Dining by Amex.
Nu får man ej välja utan de är en förutvald meny som endst är ett alt. Den kan säkert variera dagligen?
Meny idag
Förrätt: sparris soppa med pilgrims mussla. Den var riktigt fin.
Huvudrätt: Röding med sommar primörer med hummer sås. Den var också bra även om jag är mer en kött männsika.
Gott vin intogs med.
Visa bifogad bild 130135Visa bifogad bild 130136
Har inte testat alla men tycker Nybrogatan 38 är väldigt bra för att falla inom kategorin kvarterskrog.Vilken av restaurangerna i dining by amex erbjudandet som är aktivt nu skulle ni säga är bäst enligt er? Har testat Paraden och tyckte den inte var mer än OK. Inte jättesugen på någon direkt av dem som erbjuds... Hötorget och Spanjorskan verkar ju gå bort. Var sugen på Villa Godthem men den är inte med i denna runda.