Senaste nytt

Dining by AMEX för Platinum

Har varit Platinum i över 15 år. Visste inte ens att det fanns en truck. Får aldrig veta ett skit om jag inte hänger här.

På gränsen till förbannad på hur dåligt befintliga innehavare tas om hand. Allt går ut på att skaffa nya.

Dining-konceptet är ju helt paj redan från början. Har lyckats använda det en enda gång. Och då bor jag dessutom i tjockhult.

Har varit Platinum i över 15 år. Visste inte ens att det fanns en truck. Får aldrig veta ett skit om jag inte hänger här.

På gränsen till förbannad på hur dåligt befintliga innehavare tas om hand. Allt går ut på att skaffa nya.

Dining-konceptet är ju helt paj redan från början. Har lyckats använda det en enda gång. Och då bor jag dessutom i tjockhult.
Trucken är kanske något helt nytt?

Hej! Ni som är konstant irriterade över Dining förmånerna, AMEX loungens service etc, glöm inte att det finns andra kreditkorts-alternativ, det är inte tänkt att man ska bli besviken och arg på ett KREDITKORT. Ta en paus på ett år eller så, testa några av de andra alternativen från SEB-kort, Resurs-bank eller Enter.

Toppen