Tack för svar, ja det förstår jag, tänkte mer att jag då tar hela notan och så löser vi sinsemellan så att de blir halva priset för alla 4 deltagare om alla kör tex förrätt+huvudrätt.Erbjudandet är bara för 2 personer, övriga betalar vad det kostar.
Senaste besöket var vi ett sällskap på 7 personer. Personalen var snälla och drog av de dyraste rätterna enligt erbjudandet för 2 personer.
Förstår faktiskt inte hur du menar att det blir halva priset för alla 4?så att de blir halva priset för alla 4 deltagare om alla kör tex förrätt+huvudrätt.
4 personer äter samma mat. 2 av de betalar 0 kr och 2 betalar fullpris, notan delas på 4 sinsemellan. Det blir ju som att bjuda polarna på en halva-priset middagFörstår faktiskt inte hur du menar att det blir halva priset för alla 4?
Ja, du kan boka bord för valfritt antal gäster men det är bara 2 pers som får gratis 2-rätters. Sedan om man vill splitta notan sinsemellan är upp till er men restaurangen tar ju 0kr resp. fullt pris per rätt.4 personer äter samma mat. 2 av de betalar 0 kr och 2 betalar fullpris, notan delas på 4 sinsemellan. Det blir ju som att bjuda polarna på en halva-priset middag
Erbjudandet är ju 2 rätter av för, huvud, efterrätt? Varför skulle man då få två huvudrätter?Testade Miss Clara brunch idag.
Positivt:
Maten var god, man fick välja en huvudrätt + efterrätt.
Negativt:
Ingen service, mycket folk och personalen hann inte med.
Man fick vänta ganska länge när man kom dit + vänta länge för att ens få en kanna vatten och sen beställa.
Tyckte också det var lite dåligt att man inte fick välja två huvudrätter (som man kunde boketto)
Du går titta de generella reglerna för erbjudandet som står i appen.Stod så här i appen, kanske därför jag tolka det som man kunde välja två rätter och inte en huvud + efterrätt.
Servitrisen nämnde inget om förrätt + huvudrätt heller, endast huvud + efterrätt.
Visa bifogad bild 165283