EgOscar
Medlem
Det blev ingen dricks heller![]()
Man BEHÖVER ju inte dricksa men jag misstänker att Platinum-innehavares låga dricksande skulle kunna förklara den i denna tråden tidigare rapporterade låga service-nivån.
Det blev ingen dricks heller![]()
Det låter som en synnerligen usel strategi som drabbar ingen mindre än.....restaurangen.Man BEHÖVER ju inte dricksa men jag misstänker att Platinum-innehavares låga dricksande skulle kunna förklara den i denna tråden tidigare rapporterade låga service-nivån.
Man kan alltid låtsas vara amerikansk. Då bör de ge riktigt bra service med samma tankegång.Man BEHÖVER ju inte dricksa men jag misstänker att Platinum-innehavares låga dricksande skulle kunna förklara den i denna tråden tidigare rapporterade låga service-nivån.
Precis avnjutit en middag hos Kasai. Servicenivån i toppklass! Maten likaså.Någon som har varit på Kasai och kan lämna ett omdöme? Använde sökfunktionen men kunde inte hitta något.
Vem var ni? Vi var 3 i en soffaPrecis avnjutit en middag hos Kasai. Servicenivån i toppklass! Maten likaså.
De har under september tema vilt. Fick smaka bl.a. hjort på mossa.
Hittills bästa upplevelsen sedan starten av Dinner for Two.
4 i en soffa, tidig sittning.Vem var ni? Vi var 3 i en soffa![]()
Sofforna var ingen hit att sitta i när det var 25 grader4 i en soffa, tidig sittning.