Senaste nytt

Det GÅR alltså att köpa sig EBG?

Är det någon som har lyckats köpa baspoäng sedan nya sajten lanserades? Köp poäng-länken leder till SAS EuroBonus Points som är trasig. Tillfälligt fel eller tecken på något annat?

Och som vanligt är det inte killen som skrivit inlägget som behöver poängen...
Hade samma problem igår men idag verkar det ha hoppat igång.
(Jag saknar retliga 250 poäng till nästa nivå, poäng som dessutom ligger och väntar i ett claimärende, men vad gör man inte när det börjar bli bråttom :) )

Hade samma problem igår men idag verkar det ha hoppat igång.
(Jag saknar retliga 250 poäng till nästa nivå, poäng som dessutom ligger och väntar i ett claimärende, men vad gör man inte när det börjar bli bråttom :) )
Skriv till dem och fråga snällt så bör de kunna efterskänka 250 baspoäng gratis till en god kund. Vet flera som fått det av SAS. :)

Jag får inte upp alternativet att köpa baspoäng och jag saknar 4375 poäng för Guld (är silver nu). Såg inget när jag låg i spannet innan silver.
Nu gör det inte mig så mycket eftersom jag har resor inbokade som tar mig över. Men SAS nya hemsida.... :mad:

Jag får inte upp alternativet att köpa baspoäng och jag saknar 4375 poäng för Guld (är silver nu). Såg inget när jag låg i spannet innan silver.
Nu gör det inte mig så mycket eftersom jag har resor inbokade som tar mig över. Men SAS nya hemsida.... :mad:

Man kan bara köpa baspoäng om man är "tillräckligt nära" gränsen. Det står i texten när du kan välja vad du vill köpa. Exakt hur nära man måste vara vet jag inte.

Därför tycker jag det är konstigt att jag inte får upp alternativet... tror dem kan ha ändrat gränserna (från 5k silver, 15k guld, 30k diamant) till 5k Silver, 10k Guld & 20k Diamant. Men jag borde fortfarande kunna köpa då jag är innanför med marginal.

Jag har denna texten på SAS hemsida nu:
"Here you can buy Basic points and Extra points for yourself (or someone else) as well as transfer points. You'll see if you're able to buy Basic points if you're missing a maximum of 5 000 points to reach Silver, 10 000 points to reach Gold or 20 000 to reach Diamond status."

Därför tycker jag det är konstigt att jag inte får upp alternativet... tror dem kan ha ändrat gränserna (från 5k silver, 15k guld, 30k diamant) till 5k Silver, 10k Guld & 20k Diamant. Men jag borde fortfarande kunna köpa då jag är innanför med marginal.

Jag har denna texten på SAS hemsida nu:
"Here you can buy Basic points and Extra points for yourself (or someone else) as well as transfer points. You'll see if you're able to buy Basic points if you're missing a maximum of 5 000 points to reach Silver, 10 000 points to reach Gold or 20 000 to reach Diamond status."
Har du varit Eurobonusmedlem > 1 år?

Medlem sedan Nov 2013. Och blev silver i April 2016. Mitt bytesår är Okt/Nov.
Jag tänkte ett tag att det kunde bero på att Baspoängen man Köper registeras 123 dagar bakåt och att sidan då inte lät mig köpa. Men det kan det inte vara (1 Nov var för 141 dagar sedan)

Toppen