Senaste nytt

Det GÅR alltså att köpa sig EBG?

Jag hade samma situation för nått år sedan. Ringde och frågade snällt och vips var jag EBD med någon poäng kort. Hade typ 54 flygningar med sas och några poäng för lite

Bra tips, men jag har en kvalificeringsflygning precis samma dag som mitt medlemsår går ut så det känns lite risky :)

Läst genom tråden och det verkar som att möjligheten att handla baspoäng kommer och försvinner. Är inloggad men hittar endast möjligheten att köpa extrapoäng. Eller är det jag som har missat nåt?

Jag är inloggad men hittar endast "extrapoäng" , inte basic

Du har ret. Beklager.

Hmm... enten er de ved at fjerne muligheden for at købe basic point, eller også har SAS, SKIT eller deres underleverandør ikke orden i tingene før de releaser. Jeg anser det sidste for mest sandsynligt da handelsbetingelserne også nævner basic points.

Så, tjah... måske kommer det i løbet af nogle dage. Men i så fald tilbagdateres pointene med 123 dage (ca. 4 måneder) så du har lidt tid endnu hvis du står lige foran udløb af kvalificeringsperiode.

På köpa poäng-sidan (SAS EuroBonus points så finns nu denna information angående att köpa baspoäng
Här kan du köpa Baspoäng till dig själv och Extrapoäng till dig själv (eller någon annan). Du kan även överföra Extrapoäng till en annan medlem. Möjligheten att köpa baspoäng är synlig om du saknar max 5000 poäng för att nå Silvernivå, 10 000 poäng för att nå Guldnivå och 20 000 poäng för att nå Diamantnivå.

Toppen