Senaste nytt

Det är inte jättelyxigt att flyga Business Class inom Europa

Dr. Miles

Expert
Aeroflots Business class på Tupolev 154 hade gigantisk benutrymme på rad 4, när jag flög Oslo-Moskva för många år sedan.

aeroflot_tu154_businessclass-jpg.5119



Maten var helt OK även om det inte var samma nivå som @Jacob hade på Stockholm-Moskva i 2013.
Test: Aeroflot Business Class Stockholm-Moskva - bra business class inom Europa - BusinessClass.se


Jag har inte flugit med Aeroflots i Business class nästan 10 år men det ser ut som att de har hyfsat bra Business class idag även på short haul flygningarna enligt länkarna i @Homers inlägg.

Inlägg från: [Business class] Norge/Linköping-Istanbul T/R, Air France, fr 6.600 NOK / 6.800 SEK inkl. skatter | Sida 2 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor
 

Anfield

Medlem
Aeroflots Business class på Tupolev 154 hade gigantisk benutrymme på rad 4, när jag flög Oslo-Moskva för många år sedan.

aeroflot_tu154_businessclass-jpg.5119



Maten var helt OK även om det inte var samma nivå som @Jacob hade på Stockholm-Moskva i 2013.
Test: Aeroflot Business Class Stockholm-Moskva - bra business class inom Europa - BusinessClass.se


Jag har inte flugit med Aeroflots i Business class nästan 10 år men det ser ut som att de har hyfsat bra Business class idag även på short haul flygningarna enligt länkarna i @Homers inlägg.

Inlägg från: [Business class] Norge/Linköping-Istanbul T/R, Air France, fr 6.600 NOK / 6.800 SEK inkl. skatter | Sida 2 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor


Flyger dom TU 154 fortfarande ?
 

Jönsson

Medlem
Jag svarar på gamla inläggen.

Jag tyckte inte att Austrians Business class på Embraer 195 på Wien-Stockholm var något märkvärdigt.
OK, lite bättre mat än hos andra flygbolag men det är inte någon nivå som kallas "upplevelse".


Stolarna:
Visa bifogad bild 67679
Visa bifogad bild 67680


Mat och dryck (jag drack bara äppeljuice och té):
Visa bifogad bild 67681
Visa bifogad bild 67682


Det var positivt att de serverade téet i en stor kopp. Jag hatar att få téet i en liten kaffekopp.
Usch jag får ångest av att bara se bilder på ben inklämda mot bulkhead. Finns inget värre än att inte kunna sträcka lite på benen. :)
 
Toppen