Senaste nytt

Det är inte jättelyxigt att flyga Business Class inom Europa

Aeroflots Business class på Tupolev 154 hade gigantisk benutrymme på rad 4, när jag flög Oslo-Moskva för många år sedan.

aeroflot_tu154_businessclass-jpg.5119

Maten var helt OK även om det inte var samma nivå som @Jacob hade på Stockholm-Moskva i 2013.
Test: Aeroflot Business Class Stockholm-Moskva - bra business class inom Europa - BusinessClass.se

Jag har inte flugit med Aeroflots i Business class nästan 10 år men det ser ut som att de har hyfsat bra Business class idag även på short haul flygningarna enligt länkarna i @Homers inlägg.

Inlägg från: [Business class] Norge/Linköping-Istanbul T/R, Air France, fr 6.600 NOK / 6.800 SEK inkl. skatter | Sida 2 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Aeroflots Business class på Tupolev 154 hade gigantisk benutrymme på rad 4, när jag flög Oslo-Moskva för många år sedan.

aeroflot_tu154_businessclass-jpg.5119

Maten var helt OK även om det inte var samma nivå som @Jacob hade på Stockholm-Moskva i 2013.
Test: Aeroflot Business Class Stockholm-Moskva - bra business class inom Europa - BusinessClass.se

Jag har inte flugit med Aeroflots i Business class nästan 10 år men det ser ut som att de har hyfsat bra Business class idag även på short haul flygningarna enligt länkarna i @Homers inlägg.

Inlägg från: [Business class] Norge/Linköping-Istanbul T/R, Air France, fr 6.600 NOK / 6.800 SEK inkl. skatter | Sida 2 | BusinessClass.se forum | 500 000 inlägg om resor

Flyger dom TU 154 fortfarande ?

Jag svarar på gamla inläggen.

Jag tyckte inte att Austrians Business class på Embraer 195 på Wien-Stockholm var något märkvärdigt.
OK, lite bättre mat än hos andra flygbolag men det är inte någon nivå som kallas "upplevelse".

Stolarna:
Visa bifogad bild 67679
Visa bifogad bild 67680

Mat och dryck (jag drack bara äppeljuice och té):
Visa bifogad bild 67681
Visa bifogad bild 67682

Det var positivt att de serverade téet i en stor kopp. Jag hatar att få téet i en liten kaffekopp.
Usch jag får ångest av att bara se bilder på ben inklämda mot bulkhead. Finns inget värre än att inte kunna sträcka lite på benen. :)

Toppen