Lindansaren
Medlem
Ska resa med familjen till Köpenhamn i Juni. Gäller arrival lounge för oss alla fyra? (Två vuxna och två barn)
Ja, ni har tillgång till lounge för hela familjen.Ska resa med familjen till Köpenhamn i Juni. Gäller arrival lounge för oss alla fyra? (Två vuxna och två barn)
Eller varför inte satsa på en användbar status?Fundering; Är snart dubbel diamond denna kvalificeringsperioden, vilken känns något onödigt med tanke på att baspoängen inte rullar över i nästa period. Borde jag tänka om och lägga resterande månader i något annat flygbolag inom star alliance för att jobba upp en status där? Och vilket isf?
Ja, ni har tillgång till lounge för hela familjen.
Visit our Lounges – enjoy WiFi, food and beverages | SAS
(klicka på "Cards and ticket rules that open the door to the Lounge")
Det bör inte vara några problem, står mig veterligen ingenstans att man måste ha sin status i bokningen för att få gratis dryck som EBD.Jag har börjat registrera flyg i SAS Go på short haul till Miles&More, för den ger ofta mer poäng. Jag har fortfarande EBD kvar. Vet ni om det går att beställa en fri Mikkeller bara genom att visa EBD-kortet, fast resan är registrerad till M&M? Har någon testat? Annars räknar jag att inte missa något annat genom att använda Senator istället av EBD.
Det bör inte vara några problem, står mig veterligen ingenstans att man måste ha sin status i bokningen för att få gratis dryck som EBD.
Inga problem, har själv gjort det många gånger.Jag har börjat registrera flyg i SAS Go på short haul till Miles&More, för den ger ofta mer poäng. Jag har fortfarande EBD kvar. Vet ni om det går att beställa en fri Mikkeller bara genom att visa EBD-kortet, fast resan är registrerad till M&M? Har någon testat? Annars räknar jag att inte missa något annat genom att använda Senator istället av EBD.
Aha, spännande - skall se om jag kvalar in med min 171k baspoäng denna perioden. Vem kontaktar man och flörtar med?Eller varför inte satsa på en användbar status?(EBP)
Medhåll. Det räcker oftast att visa sin EBD status i appen så flödar drycken.Inga problem, har själv gjort det många gånger.