Tim Karlsson
Medlem
Snart nära målet, tack för alla tips från BC och många jobbresor!Visa bifogad bild 80350
85k baspoäng, och 19 flygningar? Vilka flygningar ger såpass mycket poäng? =) (från nyfiken resenär)
Snart nära målet, tack för alla tips från BC och många jobbresor!Visa bifogad bild 80350
Man får baspoäng från övriga Star Alliance och kreditkort utan att det blir några SAS-legs.85k baspoäng, och 19 flygningar? Vilka flygningar ger såpass mycket poäng? =) (från nyfiken resenär)
Man får baspoäng från övriga Star Alliance och kreditkort utan att det blir några SAS-legs.
AmEx Elite ger 20k baspoäng per år.Okej, låter spännande. Vad för kreditkort snackar vi om då?
AmEx Elite ger 20k baspoäng per år.
Den visste jag om, tyckte ändå att poängen blev mycket för 19 flygningar. Men är det så att andra flighter med annat bolag är inräknat där så förstår jag =)
Man kan ju alltid hoppas. Får testa på måndag igen.![]()
85k baspoäng, och 19 flygningar? Vilka flygningar ger såpass mycket poäng? =) (från nyfiken resenär)
Jag hade kikat lite på MilesMore, vet inte vilka bolag du flyger men om du kan köra en del premiumkabin på Lufthansa så kanske du kan nå Senator. MilesMore har en del fördelar, t ex boka LH F längre tid i förväg, LX F Awards som senator och meilenschnäppchen (googla)Fundering; Är snart dubbel diamond denna kvalificeringsperioden, vilken känns något onödigt med tanke på att baspoängen inte rullar över i nästa period. Borde jag tänka om och lägga resterande månader i något annat flygbolag inom star alliance för att jobba upp en status där? Och vilket isf?