Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Nja, en Business biljett med SAS till LAX i D klass ger 12.000 poäng, utan Gold boosten... Så det är ju möjligt att ha få flygningar men på dyra biljetter så ramlar det in mycket poäng.

Lägg där till AmEx Elite 20k baspoäng och SAS Eurobonus MC Premium som ger 12.000.
Den visste jag om, tyckte ändå att poängen blev mycket för 19 flygningar. Men är det så att andra flighter med annat bolag är inräknat där så förstår jag =)

Fundering; Är snart dubbel diamond denna kvalificeringsperioden, vilken känns något onödigt med tanke på att baspoängen inte rullar över i nästa period. Borde jag tänka om och lägga resterande månader i något annat flygbolag inom star alliance för att jobba upp en status där? Och vilket isf?

Fundering; Är snart dubbel diamond denna kvalificeringsperioden, vilken känns något onödigt med tanke på att baspoängen inte rullar över i nästa period. Borde jag tänka om och lägga resterande månader i något annat flygbolag inom star alliance för att jobba upp en status där? Och vilket isf?
Jag hade kikat lite på MilesMore, vet inte vilka bolag du flyger men om du kan köra en del premiumkabin på Lufthansa så kanske du kan nå Senator. MilesMore har en del fördelar, t ex boka LH F längre tid i förväg, LX F Awards som senator och meilenschnäppchen (googla)

Toppen