gjohansson
Medlem
Sällan man får uppleva sån dramatik som en lysdiod. Bara på BCSorry om jag förstörde ”mysteriet” men kunde inte låta bli när lampan lyste bredvid mitt säte
Sällan man får uppleva sån dramatik som en lysdiod. Bara på BCSorry om jag förstörde ”mysteriet” men kunde inte låta bli när lampan lyste bredvid mitt säte
Jag tror det är att du fick en helt annan kavorka nu som Diamond!Oklart också idag ifall det var diamondstatus som gjorde det. Men flygvärdninnorna var oerhört trevliga på München Kastrup. Fick frågan flera gånger om jag vill ha något mer och om de kan göra något. De bad mig också byta säte om jag ville för bättre plats.
Ännu ett rese år till ända (nästan... Har en privat resa för att fira jul kvar)
Just boardat sk2002 till Luleå, 14 rader plus.
Är rätt nöjd att det gick att boka om min poängresa vid check in till några timmar tidigare då jag vart klar tidigare.![]()
![]()
Frågar åt en kompis... Är det bokstavligt 12 månader som måste gå mellan möjligheten att skänka bort ett guldkort när man är EBD? Så om ett guldkort skänktes bort i april -18 under förra intjäningsåret och ett nytt Diamondår nyss inletts måste man vänta till april -19 för att skänka igen?
Tydligen inte för alla. Jag har hört två personer (under 2018) beskriva scenariot ”ett kort per 12 månader”.Nej, nästa chans att ge bort infaller tre månader efter ditt periodbrytdatum, oavsett när du gav bort guldkortet.