Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Jag är ju inte helt hjärtlös så jag funderade på det någon millisekund men hon verkade inte tillräckligt trevlig för det.

Hon hade dessutom glömt att boka specialmat och blev lite sur för att ombordpersonalen inte kunde kunde fixa till något alternativ åt henne ändå.

Men vad fan! Inte fixa specialkäk!
Köksmästaren borde fan ha fått gå fram tillsammans med "sous chef" och be om ursäkt.
Jävla skitrestaurang

Sveket Olofsson hade kastat det vingförsedda restaurangen i soptunnan direkt.

Jag är ju inte helt hjärtlös så jag funderade på det någon millisekund men hon verkade inte tillräckligt trevlig för det.

Hon hade dessutom glömt att boka specialmat och blev lite sur för att ombordpersonalen inte kunde kunde fixa till något alternativ åt henne ändå.
Tänk vad långt man kan komma om man alltid skulle vara trevlig :). Undra om hon lärde sig något av detta :)

Sitter i loungen på Arlanda och såg precis att mitt säte på SK903 inte längre är 40F utan 20F. Enligt mina beräkningar borde inte detta vara min CU sträcka och jag har varken fått mail om uppgradering eller omnämnande när jag checkade in. Är detta någon ny grej SAS testar? Tror flyget är ganska tomt så de borde inte behövt op up'a någon. Trevligt!

Sitter i loungen på Arlanda och såg precis att mitt säte på SK903 inte längre är 40F utan 20F. Enligt mina beräkningar borde inte detta vara min CU sträcka och jag har varken fått mail om uppgradering eller omnämnande när jag checkade in. Är detta någon ny grej SAS testar? Tror flyget är ganska tomt så de borde inte behövt op up'a någon. Trevligt!

Den ser rätt full ut om man kikar på Expertflyer så det är helt säkert en vanlig OpUp

Sånt som händer ibland och det bara att tacka och ta emot.
Undrar dock hur du kunde ha 40F? Den platsen finns inte på A330E planen som trafikerar denna rutt. Kan ju varit planerat med en vanlig A330 dock som har den platsen.
Låter som en op-up enligt mig och economy ser proppfullt ut
upload_2017-9-7_12-24-9.png

Även Business och Plus är rätt fullt
upload_2017-9-7_12-24-30.png

Sorry, 41H hade jag innan. Blev lite besviken när jag klev på för i min förvirring så tänkte jag att 20F var en fönsterplats.
Jag hade inte blivit jätteglad över att få 20F istället för 41H som är betydligt bättre än alla säten i plus enligt mig. Kan förstå din besvikelse.
Råkade ut för samma sak hem från NY för några veckor sedan. Fönsterplats i go till mittplats i plus. Var dock ok då vi var två som reste och då fick vi bättre benutrymme än på rad 34 som vi hade innan.
Trevlig resa!

Toppen