Jakob Österberg
Medlem
Det är väl mer regel än undantag att varje gång jag ber om en flaska får jag ett glas istället.
Har hänt mig flera gånger. Skälet är att tillräckligt med flaskor inte lastas.Mycket kan man gnälla på, men jag kan inte minnas att jag någonsin blivit nekad en flaska vatten under de få år som nu Diamond existerat.
Mycket kan man gnälla på, men jag kan inte minnas att jag någonsin blivit nekad en flaska vatten under de få år som nu Diamond existerat.
Samma här, minst dussinet flaskor sedan de bytte till de smala imsdal och aldrig problem om jag ber om "en flaska vatten, tack". Eller, aldrig och aldrig. Jag får flaskan, och ibland så tar de fram kortläsaren och jag beöver vinka med diamantkortet, men det är ju standard diamantförfarande på SAS.
Har hänt mig flera gånger. Skälet är att tillräckligt med flaskor inte lastas.
Samma här, minst dussinet flaskor sedan de bytte till de smala imsdal och aldrig problem om jag ber om "en flaska vatten, tack". Eller, aldrig och aldrig. Jag får flaskan, och ibland så tar de fram kortläsaren och jag beöver vinka med diamantkortet, men det är ju standard diamantförfarande på SAS.
Precis. Jag åker ju alltid Plus...Jag misstänker att vattenflasksupplevelsen är olika i olika klasser.
Jag har nog ungefär 2/3 I plus och 1/3 I go, och inte varit med om det på länge.Precis. Jag åker ju alltid Plus...
Här är min senaste encounter från maj.Jag har nog ungefär 2/3 I plus och 1/3 I go, och inte varit med om det på länge.
Fick en fnysning tillbaka för några veckor sedan på ARN-CPH när jag ville beställa en flaska vatten följt av en fråga från besättningsmedlem 1 till besättningsmedlem 2, "har du några fler vattenflaskor?". Jag fick dock min flaska med ord i stil med "är du nöjd nu?". Trevligt bemötande.