Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Inte skrivit på någon trevlig NDA? :D

Gissar på att det är djupa fickor i såväl skriftlig kommunikation som i empatisk förmåga/förståelse/intresse för hur FF-programmen fungerar hos de enskilda besättningsmedlemmarna. Har hört dem försöka förklara upplägget för resenärer ibland, och det blir mest fel. Extra tydligt blir det ju när de inte kan hålla reda på vad som gäller för t.ex. Diamond. NDA eller inte så kan man beskriva hur man bemöter resenärerna utifrån ett upplägg ändå.

Behöver endast 3000poäng för diamond kortet. Vilken MR är att rekommendera?:)
Exakt 3000p?
Tre ben inom Skandinavien/Baltikum i Plus är 2820p, och om du klarar dig på det finns det många lösningar. Annars kan du hitta bra deals till TXL, om du är lite flexibel med när.

Beroende på hur bråttom du har, hade jag spanat in Now or Never på torsdag och försökt hitta något där.

Edit: Förtydligande att det är Plus som ger 2820p.

Last edited:
Exakt 3000p?
Tre ben inom Skandinavien/Baltikum är 2820p, och om du klarar dig på det finns det många lösningar. Annars kan du hitta bra deals till TXL, om du är lite flexibel med när.

Beroende på hur bråttom du har, hade jag spanat in Now or Never på torsdag och försökt hitta något där.
Behöver exakt 2760 poäng...
Bra att du påminde mig om Now or Never. Avvaktar tills imorgon...

Fyra legs den här veckan och någonting verkar ha hänt. Är det något memo som gått ut att Diamonds måste få bättre recognition?

På 3 av 4 blev jag hälsad på - och det har bar hänt några enstaka gånger under mina senaste två år.

Vad säger ni? Märker ni någon skillnad?

Getting closer.

Attachments

• gold-diamant.jpg
    gold-diamant.jpg
    10,6 KB · Visningar: 270
Toppen