Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Det vore ju otroligt intressant om där fanns någon flygkabin personal som kunde ge en större redogörelse för hur de uppmärksammar folk med elitstatus? Fick för mig att det var någon här som "praoade" en dag som kabinpersonal och att det var hektiskt. Det vore hur som helst kul att få lite insider info.
Håller med, vore kul att se var någonstans det fallerar.
Finns förhoppningsvis instruktioner på vad som ska/bör göras.
Verkligheten däremot, vad som faktiskt görs, är ju den vi oftast ser.

Inget (såklart) erkännande på flighterna till/från Hamburg i måndags. Satt i plus så kanske därför..

Samma här. Plus dit, GO hem. Inget som helst erkännande, zip/nada/null.
Ingen dricka i GO, endast kaffe, och ingen som frågade om jag ville ha något annat...

De verkar ha gjort om biljetttypen på biobiljetterna i goodiebagen. Numera täcker inte koden en IMAX biljett utan man får lägga till en 40-60 kr beroende på om man ska ha plusstol eller inte.
Förra gången så täckte koden allt.

Det vore ju otroligt intressant om där fanns någon flygkabin personal som kunde ge en större redogörelse för hur de uppmärksammar folk med elitstatus? Fick för mig att det var någon här som "praoade" en dag som kabinpersonal och att det var hektiskt. Det vore hur som helst kul att få lite insider info.

Fast det är ju där det fallerar. Det är varierande tolkning. Oftast sura miner eller en utskällning. Hektiskt har vi det alla, det är ingen acceptabel ursäkt.

Jag börjar som Cabin crew på SAS nu i juni, så då kan jag berätta om upplägget!

Toppen