Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

SK559 CPH-CDG. Satt 5F i Go. En för mig lagom nivå av recognition. När jag bad om lite bubbel och en flaska vatten fick jag det med en blinkning (typ jag vet att du är EBD). Sedan kom purser förbi och frågade (också med en liten blinkning) om jag ville ha något mer. Det räcker för mig. Tror att purser hälsade mer personligen på EBD (eller EBP) i Plus åtminstone såg det ut så.

SK559 CPH-CDG. Satt 5F i Go. En för mig lagom nivå av recognition. När jag bad om lite bubbel och en flaska vatten fick jag det med en blinkning (typ jag vet att du är EBD). Sedan kom purser förbi och frågade (också med en liten blinkning) om jag ville ha något mer. Det räcker för mig. Tror att purser hälsade mer personligen på EBD (eller EBP) i Plus åtminstone såg det ut så.

Där är ett ytterligare problem. En i bästa fall, som du skriver, blinkning när du sitter i GO. Kanske ett "hej" om du sitter i Plus.
Blir ju bara sjukt. Jag tycker de får bestämma sig, är du Diamond endast i Plus eller är du Diamond i GO också? Men de verkar ha svårt att bestämma sig.

Enda tydliga recognition jag har fått var på en CRJ-kärra mellan GOT-CPH. Annars inget, oavsett kabinklass, oavsett short- eller longhaul.

SK574 CDG-ARN Go idag. Purser frågar "vad kan jag bjuda dig på idag?". Kom tillbaka en gång och frågade om jag ville ha något mer. Ok i min bok. Behöver inte något mer än så. F.ö. i stort sett full flight. 1,5 rader (bara rad 1 på ena sidan) Plus också fullt.

SK559 CPH-CDG. Satt 5F i Go. En för mig lagom nivå av recognition. När jag bad om lite bubbel och en flaska vatten fick jag det med en blinkning (typ jag vet att du är EBD). Sedan kom purser förbi och frågade (också med en liten blinkning) om jag ville ha något mer. Det räcker för mig.

Samma här på de senaste handfullen flighter, ett leende och "varsågod" med smoothien, lagom för min del också. Om det här skulle funka genomgående så skulle jag bli klart nöjd.

Det vore ju otroligt intressant om där fanns någon flygkabin personal som kunde ge en större redogörelse för hur de uppmärksammar folk med elitstatus? Fick för mig att det var någon här som "praoade" en dag som kabinpersonal och att det var hektiskt. Det vore hur som helst kul att få lite insider info.

Toppen