Åkte till Hong Kong för några dagar sedan, är nöjd med allt det "hårda" som stol, underhållning och mat. Till och med bagaget rullade på bandet när jag kom, trots en ovanligt smidig passage genom passkontrollen. När vi kommer till det "mjuka" med service är jag allt annat än imponerad! Jag har blivit Diamond för att jag gjort medvetna val av vilket bolag jag ska flyga med och just servicen ombord är den viktigaste aspekten. Den här gången var det inte bra! Kabinpersonalen såg mig knappt och agerade som om de var viktigare än oss kunder. Frågade om jag kunde få en till bit ost eftersom jag tackade nej till dessert. Nej, det var så tajt lastat så hon vågade inte göra undantag. När jag efter serveringen ska gå och hämta lite snacks står en av värdinnorna och smaskar i sig ost, som var så tajt lastat! Skulle de inte ha gått fram och frågat mig om jag ville ha lite mer när det blev över?? De suckar när jag vill passera genom galleyt (satt på höger sida) eftersom de måste flytta på en vagn! De gjorde ännu värre saker som jag inte vill ta upp innan jag får svar på mitt klagomål. Jag har aldrig blivit bemött så här ombord, definitivt inte på SAS! Är det så här det är att vara Diamond funderar jag allvarligt på att flyga med andra bolag i framtiden.