Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Kimmen00

Medlem
Nu är vi lite OT, men "en del inlägg"? 11 inlägg över tre månader är inte speciellt mycket imho. Har inget minne av att det faktiskt krävs att man varit medlem någon längre tid för att få tillgång till marknadsplatsen. Dock krävs ett visst antal inlägg. Om @Kimmen00 fortsätter i sin nuvarande takt så bör han få tillgång om ca 12 månader...

Haha, sant. Jag får väl engagera mig lite mer.
 

MathiasHa

Ny medlem
Hallå! Helt ny på hemsidan och inte för stor koll på tråden. Men, OM det råkar finnas någon som söker ett Guldigt kort så kan det finnas att hitta. Vid intresse PM.
 

Joshua

Medlem
ImageUploadedByTapatalk1424431843.109210.jpg

Ibland blir man ju fundersam om seatblock faktiskt är något som fungerar eller man har bara äcklig tur?
 

pswe

Medlem
Enligt svar på mysasidea så utförs seat block för EBG, EBD samt EBP men endast i plus.

Bring back the blocked middle seat for EBG, EBD & EBP | My SAS Idea

Den uppgiften är fel, det förekommer även i Go. Jag har vid incheckning förra veckan testat att flytta runt mig och en medresenär utan status. Jag har EBD och när jag väljer säte först blir stolen bredvid markerad som upptagen, gör jag tvärtom kan jag välja säten helt fritt runt omkring mitt sällskap.
 

flum

Medlem
Skulle ju vara underbart om dom löst det! En perk som inte tillför några direkta kostnader. Är själv EBD och åker ca 2legs per vecka och har inte märkt av detta. Efter jul har jag iofs endast åkt plus och där verkar det funka. Heja heja sas!!
 

pswe

Medlem
Värt att komma ihåg är att andra EBD (och sannolikt EBG) sätter seat blocken ur spel. På intra scand och inrikes som jag ofta åker kan det ju vara många med status, och av erfarenhet så verkar en del av dessa föredra mittensäte långt fram framför mer plats långt bak...
 
Toppen