Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

M

Monkey_Class

Guest
Tyvärr gav det ej specifikt svar:
"Alla diskussioner om utbyte av ett EuroBonus extrakort ska ske i forumet Marknadsplatsen. Detta forum finns tillgängligt när man varit medlem en viss tid och skrivit ett visst antal inlägg. Vi har satt denna begränsning för att alla som deltager ska ha en viss medlemshistorik och för att undvika bluffinlägg, trolling och bedrägerier."

Men jag får mao vänta tills jag vart medlem viss tid och skrivit ett visst antal inlägg :) :)

Fast nu har du ju redan "outat" dig själv så ...... :) och det finns ju PM
 
Nu provade jag iofs inte att ge bort ett kort när jag fick mitt diamond då denne som skulle få det hade en period som inföll i den nya perioden för mig.
Men SAS svarade så här:

Du får ge bort ett guldkort eller två silverkort under ditt år som
Diamantmedlem (från och med din uppgradering 140729 fram till
och med september 2015). Det blir inte en ny kvot då du går in
i den nya kvalificeringsperioden i oktober.
Du kan vänta med att ge bort ditt guldkort till oktober när/om din vän blivit nedgraderad till silver.
Du skriver även att utifrån hemsidan fått information om att du kan ge ett kort nu och ett senare. Är det information som står när du loggat
in på din profil? Om det står så kanske du har möjlighet att skicka in en skärmdump till oss så vi får se hur/vad det står och undersöka det
vidare med vår support.


:)
Och precis som @agehall skriver, lyssna aldrig på kundtjänst.
 

Nemo

Medlem
Tyvärr gav det ej specifikt svar:
"Alla diskussioner om utbyte av ett EuroBonus extrakort ska ske i forumet Marknadsplatsen. Detta forum finns tillgängligt när man varit medlem en viss tid och skrivit ett visst antal inlägg. Vi har satt denna begränsning för att alla som deltager ska ha en viss medlemshistorik och för att undvika bluffinlägg, trolling och bedrägerier."

Men jag får mao vänta tills jag vart medlem viss tid och skrivit ett visst antal inlägg :) :)
BusinessClass.se har (nästan) all info som du behöver för att flyga medvetet. Om du söker efter en viss info rekommenderar jag att du använda sökrutan längst upp på forumsidan. Exempelvis kan du där skriva Marknadsplatsen, och första träff ger dig all info du letar efter.
 

Kimmen00

Medlem
BusinessClass.se har (nästan) all info som du behöver för att flyga medvetet. Om du söker efter en viss info rekommenderar jag att du använda sökrutan längst upp på forumsidan. Exempelvis kan du där skriva Marknadsplatsen, och första träff ger dig all info du letar efter.

Man lär så länge man lever.. själv behöver jag varken guld eller diamantkort, var mer intresserad av vad som kunde finnas på köp/sälj-arean :)
 
Jag blev Diamond när det infördes, och gav bort ett Guld kort i April 2014. Min nya kvalificerings period startade förste Oktober 2014, då kunde jag ge bort ett nytt Guldkort (till en annan person till och med), trots att jag inte "intjänat" Diamond igen, utan min kvot förnyades helt enkelt i och med att jag fortfarande var Diamond när min nya kvalificerings period startade. Kanske nyttig info för vissa!? :)
 

JohnnyE

Ny medlem
Man lär så länge man lever.. själv behöver jag varken guld eller diamantkort, var mer intresserad av vad som kunde finnas på köp/sälj-arean :)

Jag håller med, väldigt vagt vad som gäller för att få tillgång till "låsta" delar på forumet. Du har ju varit med sedan förra året och har ju också en del inlägg så jag förstår att du undrar :)
 

agehall

Medlem
Jag håller med, väldigt vagt vad som gäller för att få tillgång till "låsta" delar på forumet. Du har ju varit med sedan förra året och har ju också en del inlägg så jag förstår att du undrar :)

Nu är vi lite OT, men "en del inlägg"? 11 inlägg över tre månader är inte speciellt mycket imho. Har inget minne av att det faktiskt krävs att man varit medlem någon längre tid för att få tillgång till marknadsplatsen. Dock krävs ett visst antal inlägg. Om @Kimmen00 fortsätter i sin nuvarande takt så bör han få tillgång om ca 12 månader...
 
Last edited:

JohnnyE

Ny medlem
Nu är vi lite OT, men "en hel del inlägg"? 11 inlägg över tre månader är inte speciellt mycket imho. Har inget minne av att det faktiskt krävs att man varit medlem någon längre tid för att få tillgång till marknadsplatsen. Dock krävs ett visst antal inlägg. Om @Kimmen00 fortsätter i sin nuvarande takt så bör han få tillgång om ca 12 månader...

Om du ska citera mig så läs om och gör rätt. Jag skrev inte "en hel del inlägg"...
 
Toppen