Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Om jag gråter är väl en definitionsfråga...

Men att det efter endast 4mån. de lanserar en ny nivå samt helt nytt koncept av Sveriges största? "Bonusprogram" med pompa och ståt så enl mig sköts just denna sak dåriktigt riktigt dåligt med noll i lagersaldo på banala saker som exempelvis biocheckar, om det är viktigt sak i denna typ av bonusprogram är väl upp till gemene man att avgöra men har man en peak i en nivå (högsta) om "goodiebags" så bör det underhållas/skötas bättre alt. tas bort helt/aldrig lanserats! (Samt om jag läst denna tråd korrekt så började väl problemen som jag väljer att se de) även långt tidigare än nu 4mån efter.

Någon annan än jag som bara har 1 val välja mellan idag under goodiebags?

Fri servering för diamant kanske vore dumt just pga plus/go jämförelsen men exempelvis en macka/snacks och en icke alkoholhaltig dryck hade varit ett riktigt plus enl. mig!

Goodie-bagen är påfylld nu. Det finns hörlurar modell Urbanears Zinken i tre färger (gratis, butikspris strax under tusenlappen om jag hittat rätt) samt Marshall-högtalare modell Stanmore för 38000 poäng (butikspris cirka 4000 kr vid snabb sökning).

Finn ett fel...

Capture.JPG

Vad händer när man uppgraderas från Guld till Diamant med det silverkort man redan gett bort? Måste man ge samma person ett guldkort, eller kan man ge en annan person guld samtidigt som det tidigare utdelade silverkortet fortsätter att vara giltigt? (Hoppas jag inte blev allt för obegriplig i formuleringarna)

Vad händer när man uppgraderas från Guld till Diamant med det silverkort man redan gett bort? Måste man ge samma person ett guldkort, eller kan man ge en annan person guld samtidigt som det tidigare utdelade silverkortet fortsätter att vara giltigt? (Hoppas jag inte blev allt för obegriplig i formuleringarna)
Det där verkar lite rörigt. Vill minnas jag sett folk här rapportera att de gett bort ett nytt Guldkort (behöver inte vara till samma), sen andra som inte lyckats utan sen fått svaret att de kan bara ge bort ett Silverkort pga de nyss gav bort ett silverkort... Så jag är inte helt hundra på vad som gäller egentligen.

Toppen