Enligt SAS Kundtjänst: American Express har en försening på sina Diamond kort till September 2014
VälkomstPaketet har inte nått mig heller :E Så jag har ej fått den infon utan gick bara på vad jag fick av kundtjänst nu.Försening? September var det som stod i välkommen till Diamond-utskicket jag fick i början på april... Så det har väl varit planen hela tiden tror jag.
VälkomstPaketet har inte nått mig heller :E Så jag har ej fått den infon utan gick bara på vad jag fick av kundtjänst nu.
Jag signade upp för conciergeservicen för ett par veckor sedan. Har inte hört flaska.... Är tanken att man bara signar upp och kan se att man anmält sig på webben utan några som helst bekräftelsemail eller välkomstbrev?
Testade att maila diamond-adressen hos Conciergetjänsten utan framgång. Festligt detta, någon annan som hört av dem efter sign up?
Tyvärr så visade sig verkligheten vara något annat, åtminstone för mig. Jag har nytt kvalificeringsår från 1 maj, men kan inte ge något nytt guldkort utan sidan säger att jag redan nått mig gåvakvot för innevarande kvalificeringsår.
Det är OK för min del, det jag börjar bli lite sur på är att man aldrig får Diamondkitet. Kvalificerade den 4 april och fortfarande inget i brevlådan.
Samma här, kvalificeringsår från 1 juni men inget nytt kort att ge bort än så länge...