Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Försening? September var det som stod i välkommen till Diamond-utskicket jag fick i början på april... Så det har väl varit planen hela tiden tror jag.
VälkomstPaketet har inte nått mig heller :E Så jag har ej fått den infon utan gick bara på vad jag fick av kundtjänst nu.

VälkomstPaketet har inte nått mig heller :E Så jag har ej fått den infon utan gick bara på vad jag fick av kundtjänst nu.

Stod i mailet som kom, inte i själva välkomst paketet som kom flera veckor senare. Men har du inte fått det heller hjälper det inte :)

Hursomhelst så får vi vänta till September. Man undrar varför...

Jag signade upp för conciergeservicen för ett par veckor sedan. Har inte hört flaska.... Är tanken att man bara signar upp och kan se att man anmält sig på webben utan några som helst bekräftelsemail eller välkomstbrev?

Testade att maila diamond-adressen hos Conciergetjänsten utan framgång. Festligt detta, någon annan som hört av dem efter sign up?

Jag signade upp för conciergeservicen för ett par veckor sedan. Har inte hört flaska.... Är tanken att man bara signar upp och kan se att man anmält sig på webben utan några som helst bekräftelsemail eller välkomstbrev?

Testade att maila diamond-adressen hos Conciergetjänsten utan framgång. Festligt detta, någon annan som hört av dem efter sign up?

Jag testade att maila den adressen och fick svar på 10 minuter. Jag frågade efter om man skulle få inloggning eller liknande, och det skulle man inte få - det är "concierge light", och det är bara deras fullvärdiga medlemmar som får det. Däremot ska det bara vara att maila diamond-adressen eller ringa de nummer som står på diamond-siten så ska de kunna matcha upp det mot den kontaktinfo de fått av SAS. (Du kanske måste vara noggrann och använda samma mailadress som du har reggad hos SAS, de lär väl knappast kunna matcha det på namn..)

Tyvärr så visade sig verkligheten vara något annat, åtminstone för mig. Jag har nytt kvalificeringsår från 1 maj, men kan inte ge något nytt guldkort utan sidan säger att jag redan nått mig gåvakvot för innevarande kvalificeringsår.

Det är OK för min del, det jag börjar bli lite sur på är att man aldrig får Diamondkitet. Kvalificerade den 4 april och fortfarande inget i brevlådan.

Samma här, kvalificeringsår från 1 juni men inget nytt kort att ge bort än så länge...

Om man köper extrapoäng - kan man sedan använda dem för att köpa basoäng i shoppen?

Dålig utväxling men som det ser ut nu så har jag ingen tid att göra en MR innan periodens slut och jag har i princip 0 poäng kvar. Jag kommer att behöva ynka 1200 baspoäng till för att nå 100 k.

Ngn som vet?

Ja, det borde funka. Som sagt, dålig utväxling, men hinner man inte flyga och bara behöver lite få baspoäng så är det nog bästa lösningen.

Toppen