Senaste nytt

Den stora EuroBonus Diamond-tråden

Fick också hem Diamond paketet idag - dock inte diners (har kortet, men har inte fått ett nytt alltså).

Väldigt tråkigt att de inte tog chansen att "uppgradera" baggage-taggarna lite för Diamond :(

Mitt (norska) SAS EuroBonus MasterCard World Diamond kom idag i posten. Inget nytt från DinersClub eller något välkomstpaket med bagagetaggar och annat från SAS än dock.

Fick ett brev, visade sig vara SAS Smart pass gold :( det hade de ju kunnat hoppa över när de ändå ska skicka ut nytt paket...

Idag dök guld-smartpass upp, trots att mitt gamla guld-smartpass gäller fram till oktober i år. Väntar fortfarande på diamantkortet...

Fick det lilla svarta idag med Diamondkortet, vilket jag inte skulle få enligt SAS då jag väntar på Diners/Diamond..
Men det verkar ju dröja så glad att jag åtminstone fick ett rent EBD kort att ha under väntan. Så hitintills har SAS skickat
Ut under April 2 guldpaket inklusive 2 st Diners/EBG, 2 st EBG telefonstickers samt ett komplett Diamondpaket med kort,sticker och
Bagagetaggar.. Nu väntar jag bara på Diners/EBD men det tycker SAS att det har dom ingen påverkan över och att jag skall trycka
På Diners direkt.
Undrar över hur många "felaktiga" paket SAS har skickat ut och till vilken kostnad?.

Fick mitt EBD paket idag :eek: Det konstiga är att jag har AMEX EB kort och tidigare har man inte fått ett separat EB kort. Bra gjort av SAS då de vet att AMEX inte uppdaterar sina kort förrän i höst.

Fick smartpass gold i fredags och diamond kit i går. Däremot har jag inte sett röken av mina Mastercard och Diners kort trots att dom går ut denna månaden

Toppen