SFC
Medlem
Ja, och jag som hade en bit över 100K när mitt kvalificeringsår tog slut 31/3 har inte blivit uppgraderad än. Bra där SKIT...
Du är inte ensam...
Ja, och jag som hade en bit över 100K när mitt kvalificeringsår tog slut 31/3 har inte blivit uppgraderad än. Bra där SKIT...
Min son och hans familj blev uppgraderade till plus tack vare hans EBD när de åkte hem från USA. De blev uppgraderade i loungen i ChicagoHade man bara fått ett faktiskt EBD kort kanske någon reagerat. Det verkar ju som de flesta precis som jag fortfarande inte fått något fysiskt kort, utan bara ser statusen online... Det kan ju förklara att gate agenterna inte heller sett det...
Hur visste de att du var EBD ombord? Menar du att det faktiskt stod på deras listor, eller hade du tänkt betala för salladen med poäng och därmed visade kortet?
Hade man bara fått ett faktiskt EBD kort kanske någon reagerat. Det verkar ju som de flesta precis som jag fortfarande inte fått något fysiskt kort, utan bara ser statusen online... Det kan ju förklara att gate agenterna inte heller sett det...
Hur visste de att du var EBD ombord? Menar du att det faktiskt stod på deras listor, eller hade du tänkt betala för salladen med poäng och därmed visade kortet?
Hade man bara fått ett faktiskt EBD kort kanske någon reagerat. Det verkar ju som de flesta precis som jag fortfarande inte fått något fysiskt kort, utan bara ser statusen online... Det kan ju förklara att gate agenterna inte heller sett det...
Jag fråga de lite försynt huruvida de visste något mer om kommande perks för EBD då detta kommer utvecklas under året som kommer. Då undrade de om jag var Diamond eller varför jag frågade, och på den vägen var detHur visste de att du var EBD ombord? Menar du att det faktiskt stod på deras listor, eller hade du tänkt betala för salladen med poäng och därmed visade kortet?
Beställde ett guldkort åt min bättre hälft ca. 10 april. Och min period är 01 apr 2014 - 31 mar 2015.
Idag kom guldkortet till henne, det går ut 06-16. Stämmer det verkligen? Det var attans i så fall.
Och jag har fortfarande inte fått något fysiskt kort, inte för att jag använder det så det spelar ingen roll.